نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



دعوت فرماندار سرپل ذهاب از نخبگان و معتمدین شهرستان برای نامزدی در انتخابات شوراها


فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با توجه به نزدیک شدن به پایان نام نویسی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از نخبه‌ها و معتمدین شهرستان برای کاندیداتوری در این رویداد مدنی دعوت نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرپلذهاب؛ نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با توجه به نزدیک شدن به پایان نام نویسی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از نخبه‌ها و معتمدین شهرستان برای کاندیداتوری در این رویداد مدنی دعوت نمودند.

در این متن آمده است ؛ 

 

" کُلُّکُم راعِ وکُلُّکُم مسئولُ عن رعیتِهِ "

                 ( علی (ع) )

      " شهروندان گرامی و ارجمند"

با عنایت به این که در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، توجه آحاد مردم شریف ونجیب واستوارومقاوم سرپل ذهاب را به رعایت دو نکته معطوف می دارد:

همان طور که استحضار دارید، در نظام جمهوری اسلامی انتخابات ظرفیتی برای تعیین سرنوشت و میثاق عمومی است و حضور چشمگیر ملت سرافراز ایران اسلامی در عرصه های انتخابات، نشانه ی شور و شعور و نیز به نمایش گذاشتن اقتدار ملی است. انتظار دارد مردم سرپل ذهاب به جهت پاسداشت خون شهدا و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی، وبه نمایش گذاشتن دمکراسی همسو با دیگر مردم ایران استوار آمادگی حضور در پای صندوق های رای را پیدا کرده تا با انتخاب متعهدترین و توانمندترین کاندیداهای خود بهتر از گذشته ایرانی سرافراز و شهرودیاری آباد و درخور شایستگی‌های این مرز و بوم را سامان بخشند. 

سزاوار آن است که جامعه‌ی فرهیختگان و نخبگان و دلسوزان این خطه ی شهیدپرور، این باربا اتکال به خداوندمتعال ونیتی پاک مصمم تر از گذشته با اراده ای مسئولانه برای خدمت بهتر به مردم ، عزم خود را جزم نموده و بی درنگ در وقت کوتاه باقیمانده، به عنوان کاندیداتوری این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی نموده تا کمترین نقش خود را به این مردم لایق و سزاوار خدمت، ایفا نمایند.

    

                     بااحترام خدمتگذارشما

                      نورالدین فرزادی پور 



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا