نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



در سرپل ذهاب صورت گرفت : برگزاری صبحگاه بسیج دانش آموزی در مدارس شهرستان


مراسم صبحگاه بسیج دانش آموزی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد .

مراسم صبحگاه بسیج دانش آموزی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس شهرستان سرپل ذهاب و بصورت نمادین در دبیرستان سمیه برگزار شد .

فرماندار سرپل‌ذهاب در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهارداشت : ۸ آبان روز شهادت شهید محمد حسین فهمیده است که در دوران دفاع مقدس با شجاعت و شهامت کامل جان خود را فدای انقلاب می کند و حضرت امام راحل این نوجوان ۱۳ ساله را رهبر  می خواند .

نورالدین فرزادی پور افزود : حضور مردم در کنار نیروهای مسلح کشور در دفاع مقدس سد محکمی در برابر استکبار جهانی شد و این اتحاد و همبستگی باعث پیروزی بر دشمن شد .

وی تصریح کرد :بسیج دانش آموزی نقش مهمی در دفاع مقدس داشت و اغلب بسیجیانی که در جبهه ها حضور داشتند از جوانان و نوجوانان کشور بودند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده اظهارداشت : شهید فهمیده با اقدام شجاعانه خود در دفاع مقدس جاودانه شد و امروز روز شهادت این شهید گرانقدر بعنوان روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است .

سرهنگ نوروز اکبری افزود : دانش آموزان امروز با الگو قرار دادن شهید فهمیده در سنگر علم و دانش برای کشور افتخار آفرینی کرده و باعث پیشرفت و رسیدن به قله های عزت و افتخار شوند .



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا