+ 0 -
ADA



در سرپلذهاب: مراسم جشن انقلاب در روستای کوئیک صفوری در دشت ذهاب برگزار شد


مراسم هشتمین روز دهه فجر جشن انقلاب با حضور مردم اهالی دشت ذهاب و مسئولین سرپلذهاب در روستای کوئیک صفوری با اجرای برنامه متنوع فرهنگی برگزار شد.

نورالدین فرزادی پور فرماندار این شهرستان در این مراسم ضمن بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت:

داشتن یک مکتب ارزشمند نیازمند یک مربی یک پیر و مراد بزرگی است که این مکتب را تبیین کند و ارزش‌ها و محتوای این را به جامعه منتقل کند که مراجع بزرگ و فقها خصوصاً رهبر معظم و کبیر و فقیه انقلاب اسلامی به عنوان ولی امر مسلمین جهان، این رسالت سنگین را در واقع تحقق بخشیدند و موجب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: در تاریخ اسلام از پیامبر عظیم الشأن اسلام گرفته تا ائمه اطهار علیهم السلام در راستای همین امر رهبری جامعه در آن بودند و موجب هدایت جامعه به مسیر واقعی و صراط مستقیم گردیدند و  عامل دوم مردم است مردم شریف و نجیب  که همواره وفاداری خودشان را از پیامبر عزیز اسلام گرفته تا ائمه اطهار تا ولایت امر همواره در مقاطع مختلف تاریخ اثبات کردند.

وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی همین مردم حمایت کردند، همین مردم خودشان خواستشان تحقق انقلاب اسلامی بود خودشان در واقع انقلاب اسلامی بود، خودسان استمرار انقلاب را جز آرمان‌های اساسی خودشان می‌دانستند و همین هم باعث شد به لطف خدای بزرگ با سه عامل رهبریت،مکتب و مردم توانستیم امروز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را با حضور فعال و موثر مردم جشن بگیریم.

در ادامه امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپلذهاب نیز در این مراسم ، گفت: باید قدر نعمت جمهوری اسلامی را که در تمام جهان زبان زد همه انسان ها است، بدانیم و در ایام الله دهه فجر جواب یاوه گویی های دشمنان را بدهیم.

وی تصریح کرد:باید این ایام مبارک را غنیمت شمرد و برای نسل جدید یاداور شویم که طاغوت چه ظلم هایی را بر ملت روا داشته است.

وی در پایان گفت: موقعیت حساس دهه فجر ایجاب می کند که انسجام و صمیمت شیعه و سنی را در برابر دشمنان بیش از پیش به رخ بکشیم.

وی عنوان کرد: امروز نام و آوازه انقلاب اسلامی محدود به جغرافیای کشور ما نیست ، نظام جمهوری اسلامی فراگیر و جهانگیر شده و هر مظلومی از تاریخ در هر کجای نقطه دست مناطق مختلف دنیا شما سراغ داشته باشید که مسلمان باشد چه مسلمان نباشد چشم امیدش به این آزادی خواهی استقلال و روحی حمایت از مظلوم نظام اسلامی است که این از افتخارات دستاورد نظام جمهوری اسلامی و مایه مباهات همه ما است.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا