+ 0 -
ADA



در آستانه سال جدید: جلسه شورای اداری شهرستان سرپلذهاب برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان سرپلذهاب با حضور فرماندار سرپل ذهاب و امام جمعه اهل سنت ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری سرپل ذهاب با موضوع آماده سازی شهرستان جهت فرارسیدن سال جدید در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نورالدین فرزادی پور در این جلسه اظهار داشت: هر‌کدام از ما مسئولین جایگاهی را پذیرفتیم و خودمان را موظف کردیم که پاسخگو مردم باشیم و علارغم محدویت های منابع و فرصت و ها و مشکلات سال جاری سال موفقی برای سرپلذهاب رقم خورده است.

وی افزود: در سال آینده فرصت و ظرفیت های که پیش رو داریم انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی این فرصت را غنیمت بشمارند و برنامه ریزی کنند و چشم‌اندازه یکسال آینده خود را تعبیر کنند تا عملکرد بهتری نسبت به سال جدید داشته باشند و نهایتا رضایت مردم به دنبال خواهد داشت.

ایشان بیان کرد: دستگاه های خدمات آب برق گاز، خبازی ها به وظایف خود به درستی عمل کنند تا هم همشهریان و هم میهمانان نوروزی از این خدمات دهی رضایت مطلوب داشته باشند و همچنین از خدمات دهی رستوران ها ، نمازخانه ها و سرویس بهداشتی عمومی بازدید جدی بعمل آید و نواقص و وم و کاستی برطرف گردد.

وی اظهار داشت: ستاد اسکان با امکلنات مورد نیاز و اولیه براساس درجه بندی برای میهمانان نوروزی فراهم گردد.

وی گفت: تامین سوخت مورد نیاز، تامین امنیت از ادارات ، نظارت بر مراکز بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات درمانی از دیگر مسائلی است که باید مدنظر دستگاه های متولی قرار گیرد.

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا