نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

معاون درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در دیدار با فرماندار سرپلذهاب :

درمانگاه تامین اجتماعی در سرپل‌ذهاب احداث می‌شود


معاون درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به ساخت درمانگاه تامین اجتماعی برای خدمات‌رسانی به بیماران شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: تا زمان تامین زمین و احداث ساختمان درمانگاه، در یک مکان استیجاری خدمات درمانی لازم به بیماران این شهرستان و شهرستان‌های همجوار ارایه می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرپلذهاب ؛ دکتر «میثم حجتی‌پور»  در حاشیه سفر به سرپل ذهاب و دیدار با فرماندار با قدردانی از همکاری فرمانداری و شهرداری سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: مقدمه تامین زمین احداث درمانگاه تامین اجتماعی در سرپل‌ذهاب با همراهی فرمانداری و شهرداری این شهرستان انجام شده است.

 

او گفت: سرپل‌ذهاب به لحاظ تعداد بیمه‌شدگان زیر پوشش و هم تعداد افراد دارای دفترچه تامین اجتماعی استحقاق ایجاد یک درمانگاه را دارد و ما درصدد هستیم که در یک مکان استیجاری این مرکز درمانی تامین اجتماعی را تا احداث ساختمان راه‌اندازی کنیم.

 

حجتی‌پور با اشاره به طرح حذف دفترچه‌های کاغذی تامین اجتماعی افزود: تامین اجتماعی از ابتدای اسفندماه سال جاری دفترچه های کاغذی را چاپ نخواهد کرد و فرآیند درمان به صورت الکترونیک خواهد بود و تمام اطلاع رسانی و آموزش های لازم از طریق رسانه ها ارایه شده و بستر برای پزشکان فراهم است.

 

او ادامه داد: اگر سیستم رایانه در مطب پزشکان موجود نباشد داروهای بیمار در ۲ نسخه نوشته شده که یک نسخه آن مختص بیمار برای دریافت دارو و خدمات و نسخه دیگر توسط پزشک برای دریافت حق بیمه از تامین اجتماعی خواهد بود.

 

فرماندار سرپل ذهاب نیز در این دیدار گفت: احداث یک درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان به لحاظ بُعد مسافت با مرکز استان و همچنین به دلیل مرکزیت شهرستان های غربی کرمانشاه که خدمات درمانی خود را در این شهرستان دریافت می کنند، ضرورت دارد.

 

«نورالدین فرزادی‌پور» افزود : ۲۷ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان وجود دارد که با مساعدت مدیریت درمان استان و همکاری شهرداری و دستگاه های محلی شهرستان مقدمات احداث این درمانگاه فراهم شده است.

 

وی ادامه داد: تا زمان احداث درمانگاه، یک ساختمان استیجاری برای ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی فراهم خواهد شد.

 



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا