نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



جلسه شورای ترافیک در شهرستان سرپلذهاب برگزار شد


جلسه شورای ترافیک با حضور معاون عمرانی فرمانداری سرپل ذهاب و جمعیت مسئولین در محل فرمانداری سرپل ذهاب برگزار شد.

نادر نورایی در این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه قبلی اظهار داشت: ورودی محله احمد آباد توسط اداره راهداری و شهرداری آسفالت انجام شود با اعتباری نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان برای عملیات نیاز داریم که با قول مساعد راهداری و شهرداری و تامین مصالح مورد نیاز انجام میشود.

در رابطه با پارکینگ مورد نیاز مقرر شد یک جلسه ویژه با حضور راهداری و اگر نیاز باشد کارشناسان اداره کل راهداری و سرمایه گذاران راهکارهای لازم تدبیر گردد.

در رابطه با آشکارسازی سرعتگاه ها دراخل شهر، شناسایی شوند،جانمایی  از نظر استاندارد و معیارهای فنی بررسی و مشخص گردد و اگر نیاز باشد و بازنگری در این زمینه بعمل آید.

وی گفت: مقرر شد اکیپ کارشناسی از پلیس راه، راهداری و راه و شهرسازی  بازدیدی از پیچ روستای زرین جوب پیچ که پرحادثه صورت گیرد تا بررسی و راهکارهای مورد نظر  پیشنهاد و تصمیم گیری نهایی در جلسه بعد ارائه گردد.

وی تصریح کرد: در خصوص مبادی ورودی و خروجی شهر سرپل ذهاب قرار شده که توسط شهرداری و کارشناسان که در دست بررسی است در  جلسه بعد ارائه گردد.

وی ادامه داد: با جامعه پزشکی شهرستان مذاکراتی انجام شده قرار شد توسط شبکه بهداشت و درمان، در صورت تایید نظام ‌پزشکی، جابجایی صورت گیرد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گفت: در بحث  چراغ راهنما در چهار راه‌ها و دوربرگردان میدان امام خمینی و میدان امام حسین .ع. مطرح شد که عملیات مطالعه در دست بررسی است به زودی مراحل اجرایی انجام خواهد شد .

ایشان اظهار داشت: مسائل دیگری از جمله بحث ساماندهی تیرهای برق شهرک مشاغل که قرار شد یک پیشنهادی توسط شهرداری و اداره ارائه شود و تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.

نورایی گفت: در خصوص ساماندهی خروجی شهر به سمت قره بلاغ مقرر گردید منابع طبیعی برای کاشت نوع درختان زینتی  برنامه‌ریزی لارم انجام دهد تا در موقعیت مناسب عملیات اجرایی  انجام شود.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا