+ 0 -
ADA



جلسه شورای اداری در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد (1)


جلسه شورای اداری با حضور رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه و فرماندار سرپل ذهاب و اعضای شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب، صدراله بابلی فرماندار سرپل ذهاب ضمن تبریک آغاز دهه کرامت ، ولادت با سعادت حضرت معصومه ، روز دختر و میلاد امام رضا علیه السلام و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان گفت: به گفته امام خمینی(ره) کشور ما کشوری نبوده است که به دنبال جنگ باشد بلکه جنگ را بر ما تحمیل کردند، لذا امروز ما وظیفه ای به نام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم که باید آن را به درستی انجام دهیم .

وی خلق حماسه‌ بازی دراز در سرپل ذهاب در کشور بی نظیر دانست و گفت:امروزه نیروهای مسلح ما در اوج قدرت می باشند و در این راه شهدا با اهل بیت(ع) معامله کردند، شهدای گرانقدر با نام اهل بیت(ع) عملیات های خود را آغاز کردند.

 ایشان با بیان اینکه ثمره این انقلاب خون شهدا است،گفت: برنامه مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر باید در سرپل ذهاب به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

 وی ضمن گرامیداشت آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است ، امروز ما باید نگاه امام ، فرمایشات امام و راه ایشان را تبیین کنیم  

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به این موضوع که وضعیت کشف حجاب در بعضی از شهرستان ها واقعا دردآور است،گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

وی افزود: آموزشگاه ها و موسسات سرپل ذهاب حق برگزاری کلاس های مختلط را ندارند و با مسببان آن به شدت با همکاری دستگاه قضایی برخورد خواهد شد.

وی به برخی از مسائل و مشکلات و مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: گوشت در بعضی از نقاط شهرستان به راحتی قاچاق می شود لذا دامپزشکی شهرستان به این قضیه ورود پیدا کند،همچنین پل انقلاب سرپل ذهاب باید ساماندهی شود ، نارضایتی های بسیاری در این موضوع داریم لذا شهردار شهرستان ورود پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مفید رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت آغاز دهه کرامت اظهار داشت:ما بزرگانی را در قم مدفون داریم که اگر در جای دیگری بودند قطعا دارای بارگاه و مقبره بودند.

وی فرصت خدمت به مردم توسط مدیران مسئولیت بسیار خطیری دانست و گفت:مدیران باید پاسخگوی مسولیت انسانی خود باشند، چون که ارباب رجوع حق مسلمی بر گردن مسئولین دارند.

وی جایگاه نظام جمهوری اسلامی بسیار مقدس عنوان کرد و گفت: اگر از مسئولیت خود غافل شویم باید جوابگو باشیم،مسئولین در بحث حل مشکلات مردم ، پناهگاه مردم هستند.

حجت الاسلام مفید تاکید کرد: ما وظیفه داریم کار خود را جدی بگیریم و باید در این زمینه جهادی عمل کنیم .

وی خاطرنشان شد: ما امسال بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم ، لذا دشمن در بحث متشنج کردن بحث انتخابات است  

بنابراین کار اعضای شورای تأمین ، نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی بسیار سخت می شود ، باید انتخابات را به صورت سالم و به نحو احسن انجام دهیم ، در بحث برگزاری شرایط بسیار حساس است زیرا که مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بسیار حائز اهمیت است.

در پایان این جلسه، خیرالله فلاحی به عنوان مسئول جدید دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در شهرستان سرپل ذهاب منصوب شد .

همچنین از خدمات و زحمات ۵ ساله سلطانمراد بخشی تقدیر و تشکر به عمل آمد .



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا