+ 0 -
ADA



جلسه شورای اداری در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب با حضور فرماندار ،امام جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپلذهاب در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت زهرا(س) گفت: مسئولیتی که بر عهده مدیران دستگاه های اجرایی است بار سنگین و مهمی از امانت است که باید تلاش شود به مقصد برسد.

وی مسئولیت را امانت بزرگ دینی و شرعی و راه ادعای آن ، خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: باید در فضای مدیریتی موجبات تقرب به خدا را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: امروز این حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی که در استمرار رسالت انبیاء‌ در طول تاریخ است، خط و مشی مسئولین و کارگزاران آن هم باید برگرفته از روش و سیره اهل بیت و انبیاء الهی باشند.

وی با اشاره به اینکه تا رسیدن به مطلوب در خدمت گزاری فاصله داریم، گفت: ارتباط با ارباب رجوع و نوع برخورد با مردم بسیار مهم است، اخلاق مداری یکی از مولفه های مهم خدمت و مورد تاکید دین است.

ایشان در پایان اشاره کرد: محبوب ترین فرد نزد خداوند ، خوش اخلاق ترین است، لذا توجه به این مهم ، باید در محیط کار و محیط منزل مدنظر قرار گیرد، قطعا خدمت به مردم ، جلب رضای خدا را به دنبال دارد.

در ادامه فرماندار شهرستان سرپل ذهاب صدراله بابلی اظهار داشت: سه ویژگی حضرت زهرا(س) تبعیت از ولایت و حافظ حریم ولایت،تربیت فرزندان ارزشمند،حضور در عرصه های اجتماعی است، در دوران دفاع مقدس زنان شهیده داشتیم که الگوشان برگرفته از حضرت زهرا(س) بود.

وی تاکید کرد: امروز همه ما باید فضائل اخلاقی اهل بیت(ع) ویژه حضرت زهرا(س) را در ماُموریت کاری و زندگی شخصی لحاظ کنیم، برای رسیدن به توفیق باید بین مردم باشیم و کسب رضایت مردم در اولویت قرار دهیم.

وی بیان کرد: امروزه سپاه پاسداران در عرصه های ورود پیدا کرده که هدفش نهادینه کردن تفکر جهادی و بسیجی بین آحاد مختلف مردم و مدیران و کارمندان ادارات، است لذا باید استقبال و کمک کنیم.

وی ادامه داد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی هستیم، بزرگی انقلاب برای دنیا ثابت شده است، لذا باید بزرگی انقلاب اسلامی ایران که هیمنه غرب و شرق را شکست ، برای جوانان و نوجوانان بصورت کاربردی و تخصصی تبیین و تشریح کنیم.

وی اظهار داشت: چهل و سه سال با عزت و افتخار امام خمینی(ره) و امروز مقام معظم رهبری، کشتی انقلاب را مدیریت و هدایت کردند و امروز خار چشم دشمنان انقلاب و اسلام شدند.

وی اشاره کرد: یکی از مسائل که انتظار می رود در ایام فجر از کلنگ زنی تا  افتتاحیه طرح ها مدنظر قرار بگیرد ، پیوست فرهنگی باشد، جهاد تبیین در سرلوحه کار قرار بگیرد.چرایی شکل گیری و پیروزی نظام جمهوری اسلامی برای جوانان تشریح کنیم.

بابلی تصریح کرد: کشوری که استقلال سیاسی،ملی و فرهنگی نداشته باشد، جیره خوار است و دشمن به دنبال همین هدف هستند که کشور ایران که به قدرت جهانی رسیده است را به هدف خود برساند و تاکنون در طول انقلاب ناکام مانده است.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا