+ 0 -
ADA



جلسه شورای آموزش‌وپرورش در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد


جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان سرپل‌ذهاب با موضوع اسکان زائران در مدارس و آغاز سال تحصیلی در محل آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب؛ صدراله بابلی فرماندار شهرستان در این جلسه  اظهار داشت: ثبت هر مدرسه به‌عنوان یک موکب، در ایام اربعین برای ارائه خدمات به زائرین عتبات عالیات که مجموعه‌ای از مدیر و کارکنان مدرسه، والدین و دانش آموزان تشکیل می‌دهند، اقدام ارزنده‌ای از سوی آموزش‌وپرورش شهرستان است.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های آموزش‌وپرورش در هفته دولت‌خواهیم داشت که در زیرساخت‌های آموزش‌وپرورش کمک خواهد کرد.

وی گفت: به آموزش‌وپرورش شهرستان تأکید می‌شود با مدیریت خاصی، برنامه‌ریزی مدونی برای آغاز سال تحصیلی که هم‌زمان با آغاز سالگرد هفته دفاع مقدس است، داشته باشند.

وی یادآور شد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، آموزش‌وپرورش نقش مهمی در گزینش و اختصاص افراد در مشاغل مختلف در جامعه دارد و ما باید به این حوزه بیشتر توجه کنیم، تعلیم و تربیت نیز به‌صورت ویژه در دستور کار آموزش قرار گیرد.

صدراله بابلی گفت: امید است اعضای شورای آموزش به این مجموعه تأثیرگذار در پیشرفت و رشد و بالندگی کشور یعنی آموزش‌وپرورش نگاه ارزنده و ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم در آغاز سال تحصیلی حدود ۱۷ هزار دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی، در مدارس شهرستان حضور پیدا خواهند کرد و درزمینهٔ به تحصیل گیری دانش آموزان جدید، رشد قابل‌توجهی داشتیم که امری خوشایند است.

وی عنوان کرد: مقررشده اردوگاه آموزش‌وپرورش مورداستفاده جامعه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز قرار گیرد.

وی در پایان گفت: آموزش‌وپرورش شهرستان برای یک ماه اوقات فراغت دانش آموزان، امسال از تیرماه کلاس‌های اوقات فراغت شروع کردند امیدواریم دانش آموزان نهایت استفاده در این فرصت ایجادشده داشته باشند، هم آموزش‌وپرورش و هم والدین برنامه‌ریزی خاصی برای فرزندان و دانش آموزان داشته باشند.

استان کرمانشاه  ۳۷۱ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و سرپل‌ذهاب یکی از شهرستان های مسیر مرز خسروی است که مورد استفاده برای تردد زوار عتبات عالیات قرار می گیرد.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا