+ 0 -
ADA



جلسه برنامه ریزی به مناسبت دهه بصیرت در شهرستان سرپلذهاب برگزار شد


جلسه برنامه ریزی بمناسبت ٩ دی ماه روز بصیرت و دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه،فرماندار و مسولین شهرستان سرپلذهاب در قرارگاه حضرت ولیعصر.عج. این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این‌جلسه گفت: برای برگزاری دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی باید تمام دستگاه ها اجرایی در کنار هم قرار گیرند و همان مکتب شهید را پیش بگیرند.     

 وی تاکید کرد: امید است مراسمی درخور و شان این شهید والامقام برگزار شود تا برگ زرینی دیگر در دومین سالگرد سردار دلها ثبت و ضبط شود .  

  امام جمعه شهرستان به حماسه ۹ دی اشاره کرد. گفت: نهم دی ماه یکی از روزهای بااهمیت تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که یوم الله همین روز است.    

وی تصریح کرد:در این روز هوشیاری بصیرت مردم باعث شد فتنه خارجی و داخلی خنثی شود و جمهوری اسلامی بیمه شود و با شهادت حاج قاسم‌یکبار دیگر اتحاد و انسجام و آگاهی بخشی شکل گرفت.   

 وی تاکید کرد: ۹ دی روزی است که باید تکریم کنیم زیرا که قلوب  سیاسی ملت ایران اوج آن در ۹ دی بود .   

 فرماندار شهرستان سرپلذهاب در ادامه گفت: ۹ دی تبلور اراده مردم در پیوند و اطاعت پذیری و ارتباط بین‌امام و امت بود و این اتفاق کم نظیر بود.   

 نورالدین فرزادی پور افزود: با تدبیر رهبر معظم انقلاب و  هوشیاری مردم آن تهدید تبدیل به یک فرصت در انسجام و وحدت ملی کشور بود  

     وی عنوان کرد: حادثه شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی نه تنها ایران، بلکه دنیا تحت تاثیر هجرت و آسمانی کردن خودش قرار داد و مُزد زحمات و تلاش های این قهرمان ملی همان شهادت بود.  

   فرماندار شهرستان گفت: اگر این شخصیت خوب به جوانان معرفی کنیم‌ و الگو قرار دهیم بسیاری از آسیب های اجتماعی که گریبانگیر آن هستیم، از بین‌می رود.   

 فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب در ادامه به تشریح برنامه های دهه بصیرت به مناسبت حماسه ۹ دی و دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخت و تاکید کرد که باشکوه تر از سال گذشته با همکاری دیگر دستگاه ها برگزار خواهد شد .



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا