+ 0 -
ADA



به مناسبت ماه رجب و کمک های مومنانه صورت گرفت: توزیع یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین‌ نیازمندان سرپلذهاب به همت سپاه ناحیه سرپلذهاب


به مناسبت ماه رجب و کمک های مومنانه یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین‌ نیازمندان سرپلذهاب به همت سپاه ناحیه سرپلذهاب توزیع شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در حاشیه این برنامه گفت: در ماه مبارک رجب  بار دیگر رزمایش بزرگ و ارزشمند مواسات با تلاش سپاه ناحیه سر پل ذهاب و با عنایت و مساعدت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در سرپل ذهاب شکل گرفت و یک هزار و ۳۰۰ بسته مواد غذایی در حرم مطهر حضرت احمد بن اسحاق (ره) جمع آوری شده است.

وی افزود: در ادامه رزمایشات و مواساتی که در سرپل ذهاب در گذشته شکل گرفته این رزمایش هم به فضل خدای متعال با تلاش و با مجاهدت پاسداران، در بین اقشار کم برخوردار و خانواده‌های نیازمند که از پیش مشخص و شناسایی شدند با نهایت احترام به درب منازل برده و تحویل داده میشود و انشالله کرامت انسانی این عزیزان هم حفظ میشود.

امام‌جمعه شهرستان گفت: این گونه اقدامات و رزمایش‌ها همواره مورد تأکید دین مبین اسلام پیامبر خاتم اهل بیت علیهم السلام و خود مقام معظم رهبری بوده و این حرکت عزیز و ارزشمند هم لبیک ای هست به ندای مقام معظم رهبری در بحث مواسات و آزمایش‌های مومنانی که باید شکل بگیرد، قطعا این کارها ارزش بالایی داردو امیدوارم که تمام عزیزانی که در طول این مدت چنین اقدامات خداپسندانه را انجام دادن مورد توجه و عنایت خدای متعال واقع بشود و  چنین اقداماتی باعث خشنودی قلب نازنین امام زمان.عج و رضایت خانواده‌های نیازمند ای باشد که امروز واقعاً نیاز دارند و امید است همه کسانی که توانایی و تمکن مالی دارند، انشالله تلاش کنند که به  بتوانند کمکی به آنها داشته باشند.

سرهنگ نوروز اکبری در ادامه با ما گفت: رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به ندای رهبر انقلاب در ایام مبارک ماه رجب یکبار دیگر در سرپل ذهاب اجرا شد

وی افزود: در این رزمایش یک هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی توسط خیرین با محوریت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب تامین و در بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع می شود.

ایشان تصریح کرد: این رزمایش از کانون فرهنگی غرب کشور حرم حضرت احمد ابن اسحاق (ره) و به نیت خشنودی امام زمان (عج) آغاز و بسته های کمک معیشتی به دست نیازمندان خواهد رسید .

وی گفت: رزمایشات مواسات و همدلی به همت پاسداران ، بسیجیان و دلسوزان انقلاب اسلامی در راستای سند اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب ادامه خواهد یافت.

در ادامه نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپلذهاب گفت: در آستانه سال نو و ایامی که مردم آماده سال جدید می شوند بسیاری از خانواده های نیازمند چشم براه اقدامات خیرخواهانه خیرین هستند .

وی افزود: در این ایام مبارک ماه رجب تعداد یک هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی توسط خیرین با محوریت سپاه پاسداران برای خانواده های نیازمند تامین شده است.

وی گفت: سپاه پاسداران همواره برای شاد کردن خانواده های نیازمند اقدامات مفیدی انجام داده اند که جای تقدیر دارد .لذت امیدواریم روزی شاهد ریشه کن شدن فقر و تنگدستی از جامعه باشیم



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا