+ 0 -
ADA



به مناسبت اولین روز از دهه فجر: دیدار فرماندار و مسئولین سرپلذهاب با امام جمعه شهرستان صورت گرفت


فرماندار و مسئولین ‌ادارات ،بسیجیان ،طلاب و کارکنان سپاه در اولین روز از دهه مبارک فجر به منظور تجدید میثاق با آرمانهای امام(ره) و شهدا و تجدید عهد با مقام معظم رهبری، با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

فرماندار سرپلذهاب نورالدین فرزادی پور در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک رخداد تاریخی، نتیجه ایثار،ازخودگذشتگی و مبارزات مستمر اندیشمندان،متفکران و آگاهان‌ جامعه، خصوصا کسانی که استقلال و آزادی جامعه بعنوان یک مطالبه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: رهبر فقید انقلاب،معمار کبیر امام خمینی.ره، اولین کسی بود در سال ۴۲ عملا و رسما رهبریت انقلاب را عهده دار شد و بیش از همه در مسیر مبارزه متحمل رنج و زحمت و حتی دوری از وطن شد.

فرماندار شهرستان گفت: رسالت ما بعنوان خادم مقدس نظام جمهوری اسلامی، رسالت بسیار سنگینی است، هم باید نتیجه مبارزات قبل از انقلاب، و هم دستاوردهای انقلاب تا به امروز، و هم تکمیل کننده اهداف انقلاب به سمت آینده باشیم.

ایشان اظهار داشت: امروز گردهم آمده ایم، تجدید عهد و میثاق کنیم با تعهداتی که با امرولی (مقام معظم رهبری)ادامه دهنده راه بعنوان امام راحل.ره. داریم، تجدید میثاقی کنیم با آرمان های انقلاب و شهدای والامقام.

امام جمعه سرپلذهاب حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در ادامه ضمن تبریک و گرامیداشت دهه فجر، یاد و خاطره شهدای انقلاب و همچنین تسلیت رحلت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید و تاکید بر تجدید میثاق و عهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل.ره، گفت: حضرت امام.ره. مسیر انقلاب را معین کرد،قدرت های منطقه ای و  دشمنان فکر نمیکردند که امام بتواند حکومت و نظام اسلامی را شکل دهد که در آن محور خدا باشد، و تفکرات مادی ارزشی نداشته باشد. سیاستمداران دنیا و لیبرالیست تمام تلاش خود را بکار بستند تا یک جهان و نظام در دنیا واحدی باشد که در آن معنویات و دین هیچ جایگاهی نداشته باشد.

وی افزود: اما در این راستا امام راحل مدلی از حکومت داری را ارائه میدهد که بر گرفته از حکومت داری امیرالمومنین.ع. است ، خدا در راس و ارزش های دینی،فضائل اخلاقی جزء آرمان‌ها و ارزش های این نظام و سیاست های این حکومت است و همه مردم برای رسیدن به این حکومت سهیم هستند.

وی ادامه داد: ایمان دو بعد دارد یکی بعد حاکمیت خدا و قبول کردن نظام حاکمیت دینی، و بعد دیگر نفی طاغوت و ظلم است که باز انقلاب اسلامی با نفی مستکبر و طاغوت توانست به این مهم دست پیدا کند ، بنابراین امروزه توانستیم حاکمیت خدا و ولی خدا را احیاء کردیم.

امام جمعه شهرستان گفت: راه و تفکرات و شعارها و آرمان های امام‌ راحل بعد از ۴۳ سال روز به روز قوی تر و مستحکم تر رو به جلو حرکت میکند، امروز انقلاب امام یک انقلاب زنده و پویاست، امروز در تنها در جمهوری اسلامی بلکه در خارج از مرزها این انقلاب برای سایر مردم تبدیل به یک الگو شده است، نشانه زنده بودن این انقلاب، در بیداری اسلامی ملت ها و مردم و کشورهای اطراف میبینیم، در سوریه،عراق،افغانستان،یمن میبینیم که چگونه با تاسی از انقلاب و مکتب امام و با توکل بر خدا در مقابل جباران ایستاده اند و دنبال تشکیل حکومت اسلامی هستند.  

وی تصریح کرد:امروز انقلاب اسلام بیشتر از هر زمانی زنده تر و پویاتر است، و هیچ وقت از آرمان های خود فاصله و زاویه نگرفته است.

ایشان در پایان گفت: امروزه این انقلاب به سمت تمدن سازی پیش می رود و تمدن نوین اسلامی یعنی پرچمدار حضرت ولیعصر.عج. است.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا