نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



برگزار شد: چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان سرپلذهاب


چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز با حضور فرماندار و سایر اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سیروس صادقی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب در این جلسه اظهار داشت : با توجه به کوچ و ورود عشایر از ۱۵ آبان ماه به شهرستان، قاچاق احشام مشکل قاچاق دام مترتب بیشتر خواهد شد و در این راستا برای جلوگیری تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام دستگاه‌های امنیتی انتظامی و نظامی شهرستان امروز قاچاق کالا در پایین‌ترین سطح خود بوده و این جای تشکر دارد همه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی که حقیقتاً با انسداد کامل مرزها توانستند این معضل که تمام شئون اجتماعی و اقتصادی کشور را تحت فشار قرار می دهد، جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: موضوع برخورد و جمع‌آوری کالاها فاقد شناسه با اولویت لوازم خانگی ،محصولات دخانی و کالاهای سلامت محور است که تصمیمات لازم باید گرفته شود.

صادقی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی ، شبکه بهداشت و درمان صنعت و معدن و تجهیزات حکومتی در شهرستان با این گونه معضلات که تقریباً با هدف بازار و مصرف کالاهای اساسی است، نظارت داشته باشند و جلوگیری بکنند و از کالاهای که خارج از شبکه توزیع داخلی کشور و مبادی غیرمجاز کشور وارد میشود و افزایش قیمت به دست مصرف کننده می رسد جلوگیری بعمل آید.

همچنین نیز در خصوص مشکل قیمت مرغ و شبکه توزیع مرغ شهرستان دستگاه های اجرایی موظف هستند وظایف قانونی خود در برخورد با سوداگران و سودجویانی که از این مسیر دارند سوء استفاده میکنند، پیگیری کنند و به سرانجام برسانند.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا