+ 0 -
ADA



برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب


مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان سرپل ذهاب با حضور استاندار کرمانشاه ، امام جمعه و مسئولین شهرستان سرپل ذهاب در مصلای امام خامنه ای (مدظله العالی) قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان برگزار شد .

آقای حسین خوش اقبال معاون استانداری سرپلذهاب در این مراسم اظهار داشت: تودیع و معارفه انتظار عمران و آبادانی بیشتر منطقه را به دنبال دارد، لازم‌به یادآوری است کارهای ارزشمندی در سِمت فرماندار سابق انجام شده و انتظار می رود این روند با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی افزود: شهرستان سرپلذهاب بعد از جنگ، زلزله و سیل خسارات بسیاری تحمل کرده و انتظار می رود با جدیت و پیگیری و حمایت نماینده مردم در مجلس شوای اسلامی،همدلی امام‌جمعه، شورای تامین،شورای اداری و در کنار مردم آینده سرپلذهاب بهتر از این داشته باشیم.

وی عنوان کرد: پایه گزاران این نظام امام راحل.ره. بوده و در این راستا خدمت گذار بی منت مردم و کسب رضایت مندی خدا و مردم بسیار امر مهم است.

خوش اقبال گفت: شهرستان سرپلذهاب در استان، بعنوان قطب فرهنگی گردشگری جایگاه خوبی دارد و لذا انتظار می رود مسئولین و مدیران به خوبی کارنامه عمل بجا بگذارند.

در ادامه حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم گفت: مدیری که مسئولیت می پذیرد باید خارج از وظایف محوله عمل کند و خیرخواه مردم باشد.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف شهرستان، تعهد،پای کاربودن،دلسوزی و جوابگوی انتظارات مردم لازم و ضروریست.امروز مطالبات و طرح های عمرانی شهرستان‌ نیاز به پیگیری دارد زیرا که شهرستان پتانسیل های عظیمی دارد و بالفعل شده و بخشی از پتانسیل های بالقوه نیاز به تلاش مجاهدانه مسئولین دارد که به سرانجام برسد.

فاطمی نسب بیان کرد: امروز در جمهوری اسلامی در استان و شهرستان سرپلذهاب نیاز به مدیران جهادی و انقلابی داریم که مشرف به موضوعات شهرستان باشند و کار را پیش ببرند.

وی تاکید کرد: مدیر جهادی،مدیری است که تمام وقت با تعهد در خدمت مردم باشد، چشم انداز داشته باشد،

امروزه در سرپلذهاب در عرصه های مختلف بسیاری از مشکلات باقی مانده است، در بحث کشاورزی باید تبدیل به قطب تولید شود، علارغم تلاش شهرداری بعد از زلزله فضای مبلمان شهری در حد یک شهر توسعه یافته نیست، انتظار تقسیم و بهره مندی تمام مردم از امتیازات بازارچه مرزی تیله کوه، بحث گازرسانی روستاها، آب شرب روستاها، تحت پوشش قرار دادن تمام اراضی کشاورزی در سامانه گرمسیری از برکات مقام معظم رهبری، مواردی مهمی است که باید مورد پیگیری جدی فرماندار جدید و حمایت های استانداری قرار گیرد.

وی گفت: عدم بازسازی ساختمان ادارات تخریب شده از زلزله، توجه ویژه به مباحث فرهنگی از دیگر موارد مهمی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد و انتظارات مردم به تحقق برسانند.

در ادامه فرماندار سرپل ذهاب نورالدین فرزادی پور به تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در سالهای خدمت خود پرداخت و گفت : اجرای طرح برق ۴۰۰ کیلو ولت با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان با هدف وصل شدن به برق سراسری و کاهش ولتاژ و ایجاد اشتغالزایی،رسیدگی مجدد به پرونده ساخت و ترمیم ۱۶ واحد صنعتی که در زلزله تخریب شده بودند در استانداری کرمانشاه،احداث و بهره برداری دو واحد تولیدی ذرت خشک کنی و کارخانه ساخت پوشاک با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، واگذاری ادامه کار سامانه گرمسیری در منطقه بشیوه و پاطاق که دو سال پس از زلزله راکد بوده با اختصاص اعتبار بیش از ۲۰۷ میلیارد تومان،،ساخت جایگاه سوخت cNg، پیگیری ساخت زیر گذر و روگذر در وسهولت تردد در شهرستان، ایجاد راه های روستایی و بهسازی و آسفالت به طول ۲۱ کیلومتر با تخصیص اعتبار ۴۸ میلیارد تومان،ادامه اجرای ساخت مسکن مهر شهید شیرودی با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی،اختصاص اعتبار ۵۷ میلیارد تومانی برای ساماندهی ۱۲ پروژه شبکه آب روستایی، گاز کشی در روستاهای دشت ذهاب بریموند و دیگر روستاهای سرپلذهاب  از مهمترین اقدامات و پیگیری های انجام شده میتوان نام برد که انتظار می رود فرماندار جدید ادامه و پیگیری با قوت بیشتری برای نتیجه گیری داشته باشد.

دراین مراسم از خدمات مهندس نورالدین فرزادی پور تجلیل و صدراله بابلی بعنوان سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب معرفی شد.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا