نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

در سرپل ذهاب صورت گرفت:

برگزاری جلسه کمیته پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان


جلسه کمیته پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان سرپل ذهاب در سالن جلسات فرمانداری سرپل‌ذهاب برگزار شد .

به گزارش روایط عمومی فرمانداری شهرستان سرپلذهاب؛جلسه کمیته پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان سرپل ذهاب باحضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار سرپل‌ذهاب و جمعی از مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری سرپل‌ذهاب برگزار شد .

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین ، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهارداشت : این جلسه که با حضور مدیران آب منطقه ای ، آبفا و بنیاد مسکن استان و برخی از دستگاههای دیگر برگزار شد مصوبات جلسه گذشته که باحضور استاندار بود پیگیری و برای عملیاتی شدن آنها در شهرستان بحث و تبادل نظر شد ‌. دکتر شهریار حیدری افزود : دراین جلسه گزارش‌کار توسط مدیران استانی و شهرستانی ارائه شد و در همین هفته برخی از طرحهای مصوب شده اجرایی خواهد شد .

وی اذعان داشت : حفر سه حلقه چاه در دشت ذهاب وجگیران برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای این مناطق ، حضور پیمانکاران برای آسفالت جاده های بین شهری و روستایی ، بهره برداری از سامانه گرمسیری برای شروع کشت پاییزه چغندر و ساماندهی سیستم دفع فاضلاب چهار روستای الحاقی به شهر از مصوباتی است که در هفته جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد .

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه اظهارداشت : جلسه امروز برای هماهنگی بین دستگاههای استانی و شهرستانی در جهت رفع مشکلات شهرستان برگزار شد . نورالدین فرزادی پور افزود : تخصیص اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت وبهسازی راه های اصلی و فرعی روستایی ، حفر سه حلقه چاه آب آشامیدنی در روستاهای بخش مرکزی و ساماندهی وضعیت آب روستایی و ساماندهی مشکلات دفع فاضلاب چهار شهرک الحاقی به شهر دراین جلسه انجام گرفت. وی تصریح کرد : با اجرای این پروژه ها که جزء مطالبات اصلی و مهم مردم است بخشی از رضایتمندی مردم شهرستان با تلاش نماینده مردم در مجلس و مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان حاصل می شود 



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا