نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب


جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب با محوریت پیشگیری از وقوع و اطفاء حریق در مراتع که در سالن جلسات فرمانداری سرپل ذهاب برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرپلذهاب ؛ فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت:با توجه به شروع فصل گرما و افزایش دما امکان حریق در برخی جنگل ها و مراتع وجود دارد و نیاز است دستگاههای اجرایی متولی،اشرافیت و آمادگی کامل جهت جلوگیری از حریق را داشته باشند

 

نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در ادامه این جلسه گفت:در روزهای تعطیل که مردم به دامان طبیعت می روند آتش سوزی در مراتع بیشتر می شود ادارات مربوطه آموزش های فرهنگی لازم را در اختیار مردم قرار دهند.

وی در ادامه تصریح کرد:دیده بان منابع طبیعی نیز در مناطق هدف و مستعد آتش سوزی مستقرشده که کار اطلاع رسانی به موقع را برعهده داشته باشند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان گفت:ظرفیت سازمان های مردم نهاد دوستدار منابع طبیعی و محیط زیست می تواند کمک بسیاری درپیشگیری از آتش سوزی و فرهنگ سازی دراین موضوع شود بنابراین از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در خصوص فرهنگ‌سازی و پیشگیری از حریق استفاده شود.

فرزادی پور افزود: محدوده مراتع روستا های شهرستان مشخص شود و در اختیار دهیاران و شوراها قرارگیرد و با مجهز کردن دهیاری‌ها برای اطفا حریق به هنگام بروز بحران از آنها استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد:در هنگام اطفا حریق و در زمان بروز بحران از نیروهای ارتش و بسیج برا برای مهار آتش سوزی بکارگیری شود.

وی یادآور شد: با تهیه امکانات لازم برای بروز بحران باید آمادگی نسبی را داشته باشیم تا بتوانیم به هنگام بحران مقابله کنیم و درمانده نباشیم.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا