نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



بازدید معاون سیاسی امنیتی فرمانداری از ادارات شهرستان / بررسی اجرای دستورالعمل ممانعت از ورود کارکنان فاقد کارت واکسیناسیون به ادارات


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری سرپل‌ذهاب از ادارات سطح شهرستان بازدید و اجرای دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا استان مبنی بر ممانعت از ورود کارکنان فاقد کارت واکسیناسیون به ادارات را مورد بررسی قرار داد .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری سرپل‌ذهاب در معیت مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در ادارات و دستگاههای دولتی سطح شهرستان ضمن بازدید و بررسی عملکرد وضعیت کرونایی آنها ، دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا استان مبنی بر ممانعت از ورود کارکنان فاقد کارت واکسیناسیون به ادارات را ابلاغ و اجرای این دستور العمل در برخی از ادارات را مورد بررسی قرار داد .

سیروس صادقی در حاشیه این بازدید اظهارداشت : براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان کارکنان اداراتی که واکسن کرونا را نزده و فاقد کارت واکسیناسیون هستند اجازه حضور در محل کار خودرا ندارند و ادارات موظف هستند که از ورود این افراد به اداره جلوگیری کنند. وی افزود : عدم اجازه حضور در محل کار تا زمانی که واکسن را نزنند ادامه یافته و این مدت برای آنها غیبت زده خواهد شد . معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان تصریح کرد : واکسیناسیون همچنان بهترین راه ایمن شدن در برابر ویروس کرونا می باشد و تمام تلاش ما این است که باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان هرچه سریعتر همه مردم واکسینه شده و وضعیت رنگ بندی شهرستان بهبود یابد .



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا