نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

در سرپل ذهاب صورت گرفت :

بازدید سرزده معاون فرماندار سرپل‌ذهاب از بیمارستان شهدای شهرستان


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری سرپل‌ذهاب بصورت سرزده باحضور در بیمارستان شهدای شهرستان از بخشهای مختلف بیمارستان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرپلذهاب ؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری سرپل‌ذهاب صبح امروز بصورت سرزده در بیمارستان شهدای شهرستان حضور یافته و از بخشهای مختلف آن بازدید و اززحمات کادر بهداشت و درمان و خدمات بیمارستان تقدیر کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سرپلذهاب در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت : بازدید از بیمارستان شهدای شهرستان بمنظور بررسی آخرین وضعیت بیماران کرونایی انجام گرفت .

 

سیروس صادقی افزود : در این بازدید مشکلات بیمارستان نیز مورد بررسی قرار گرفت و از زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان بیمارستان هم تقدیر شد .

 

وی تصریح کرد : تعداد بستری های پی سی آر مثبت در بیمارستان ۲۱ نفر است که نسبت به هفته گذشته نشان می دهد که سیر نزولی دارد .

 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستانهای عنوان داشت : در این بازدید از بخشهای سونوگرافی ، سی تی اسکن ، اورژانس و دیگر قسمت‌های بیمارستان بازدید بعمل آمد .

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم فهیم سرپل‌ذهاب با رعایت پروتکلهای بهداشتی هم از کادر بهداشت و درمان بیمارستان حمایت کرده و هم کمک کنند که هرچه سریعتر وضعیت کرونایی شهرستان بهبود یافته و از وضعیت قرمز خارج شود .



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا