نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



انجام شد: گشت تنظیم بازار با حضور تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ، و تیم بازرسی اداره صَمت شهرستان سرپلذهاب


گشت تنظیم بازار با حضور تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ، تیم بازرسی اداره صَمت، فرمانداری شهرستان سرپلذهاب صورت گرفت.

نورالدین فرزادی پور در حاشیه این گشت اظهار داشت :شهرستان سرپلذهاب بالغ بر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر کسبه دارد که در صنوف مختلف مشغول ارائه خدمت به مردم هستند .

وی ضمن تقدیر و تشکر از کسبه منصف شهرستان که قاعده و قانون بازار و حقوق مشتریان را رعایت می‌کنند،گفت: امروز لازم دانستیم که با همراهی و همکاری تعزیرات حکومتی گشتی در بازار داشته باشیم و بالغ بر پنج تیم که از استان تشریف آوردند به اتفاق بازرسان شهرستانی وضعیت قیمت ها و عملکرد صنوف را رصد می‌کنند .

ایشان گفت: امیدوارم دربازار همچنان که دیگران انصاف را رعایت می‌کنند انصاف در حق مشتریان داشته باشند.

فرماندار شهرستان تاکید کرد:  سیاست جدی بر برخورد با متخلفین صنفی هست مخصوصاً گرانفروشی احتکار و تخلفات دیگری که در واقع اخلالی  در حقوق شهروندان  به وجود می آورد.

در ادامه آقای فهیمی رئیس نظارت بر گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارما گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی اداره کل استان کرمانشاه با همراهی معاونت سازمان صنعت معدن تجارت استان هم اینک در شهرستان سرپلذهاب در حال اجراست.

وی افزود: این بازرسی و کنترل از واحدهای صنفی شهرستان سرپل ذهاب به طور مستمر در سطح شهرستان های استان در حال اجرا و انجام هستند

واحدهای صنفی به حق و حقوق خود قانع باشند، نسبت به حقوق شهروندان تعدیل نکنند، چون ما در صورت مشاهده تخلفات صنفی به دور از اغماض با متخلفان برخورد قانونی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: خواهش می‌کنم مردم مشکلات خود را با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در میان بگذارند، به دو از اغماض با متخلفان برخورد خواهد کرد بدون فوت وقت به محل مراجعه می‌کنیم و با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهیم داشت.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا