+ 0 -
ADA



افتتاح ۳ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار ٦ میلیاردو٥٧٠ میلیون تومان در شهرستان سرپلذهاب همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر


3طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار ٦ میلیاردو٥٧٠ میلیون تومان در شهرستان سرپلذهاب همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار امام جمعه و جمعی دیگر از مسئولین مورد افتتاح قرار گرفت.

نورالدین فرزادی پور در حاشیه این افتتاح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کارگاه تولید پوشال با ظرفیت صد تن در سال و با اشتغالزایی ۱۵ نفر مستقیم و ده نفر غیر مستقیم با سرمایه گذاری بالغ بر ٥ میلیارد تومان امروز مورد افتتاح قرار گرفت.

وی همچنین از افتتاح کارگاه تولیدی فیلتر هوا به همت حوزه بسیج سازندگی شهرستان در روستای آب باریک خبر داد.

وی گفت: این کارگاه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و با اشتغالزایی ۱۰ نفر بصورت مستقیم روزانه ۳ هزار فیلتر هوا تولید میکند.

فرزادی پور در ادامه از احداث راه بهسازی و مخلوط ریزی مسیر عشایری روستای کلاوه به طول ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع، احداث راه عشایری کلاوه به طول ۴ هزار متر مربع، بهسازی چشمه، احداث مخزن ذخیره آب بتنی ۲۰ متر مکعبی و احداث دو باب آبشخور بتنی خبر داد.

وی تصریح کرد: پروژه های فوق جهت سهولت در دسترسی به حدود ۷ هزار هکتار از مراتع حدودا ۲۰۰ خانوار عشایر منطقه، با تعداد ۲۴ هزار راس دام سبک توسط اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه با همکاری فرمانداری شهرستان سرپلذهاب احداث گردیده است اعتبار این طرح عشایری جاده ٩٧٠میلیون تومان می باشد



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا