نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA



اعمال نظارت جدی بر تعیین نرخ اجاره بها در شهرستان سرپل ذهاب


جلسه هم اندیشی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب ، رییس اداره صمت و اتاق اصناف سرپل ذهاب با بنگاه های فعال املاک در خصوص جلوگیری از افزایش اجاره بها املاک در شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرپلذهاب ؛  نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: از نماینگان این صنف خواستاریم در کاهش مشکلات مسکن و کنترل اجاره بها در شهرستان همت به خرج دهند.

فرماندار سرپلذهاب گفت: دستگاه های نظارتی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف، اتحادیه مشاوران املاک، راه و شهرسازی، اماکن و نیروی انتظامی در شهرستان سرپل ذهاب  به صورت مداوم نسبت به اجرای مصوبه این ستاد در زمینه رعایت سقف افزایش اجاره بها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بنگاه‌های معاملات املاک، نظارت و بازرسی کنند.

وی ادامه داد: در پی شیوع کرونا، کسب و کارهای زیادی با مشکل مواجه شده و منبع درآمد بسیاری کاهش یافته است، در چنین شرایطی مالکان نیز باید وضعیت جامعه را مدنظر قرار دهند و از افزایش نرخ اجاره بهای غیر معقول خودداری کنند.

 

وی اضافه کرد: پروانه بنگاه داران باید صلاحیت های اولیه را داشته باشند و مشاوران املاک باید محل رجوع و مورد اعتماد مردم باشند.

 

وی، همچنین با اشاره به تشکیل یک نرخ نامه در شهرستان گفت: شهرداری نقشه شهری سرپل ذهاب را در اختیار مشاوران املاک قرار دهد و با تشکیل یک کمیته، نرخ نامه ای را برای مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شود.

 

او بیان کرد: مشاوران املاک که دارای پروانه کسب هستند اجازه واگذاری آن را به شخص دیگری را نخواهند داشت.

 

وی در پایان گفت: دفترمشاوران املاک یکی از امکان پر تجمع در این روزها است از تمامی مشاوران املاک می‌خواهیم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا