نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپلذهاب ؛

اصناف سرپل ذهاب ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی شدند


باتوجه به اعلام وضعیت قرمز کرونایی و شیوع پرخطر کرونا در شهرستان سرپل ذهاب ، نشست هم اندیشی نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب با روسای اتحادیه ها با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب؛ نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب همکاری و تعامل میان اصناف و دولت را ضروری است و اظهار داشت: همه ما از شرایط موجود ناراحتیم و عبور از این وضعیت جز در سایه تعامل و اتحاد و تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا الخصوص پوشیدن ماسک میسر نمی باشد.

 

وی در ادامه افزود: ما باید وظیفه خود بدانیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا بتوانیم از سلامت مردم صیانت داشته باشیم و اجازه ندهیم شیوع ویروس کرونا همه گیرتر شود.

 

رییس ستاد کرونا شهرستان گفت: موج کرونای جدبد دلتا متاسفانه باعث افزایش مرگ میر شده. افزایش مرگ ومیر ناشی از کرونادر بین جوانان نگران کننده است و این پیام را به جامعه میدهد که جوانان با کم اهمیتی به زدن ماسک وعدم رعایت پروتکلهای بهداشتی تهدید جدی برای خود وجامعه را فراهم می نماید .

 

نماینده عالی دولت تصریح نمود: باید تلاش کنیم زدن ماسک توسط کل مردم به فرهنگ عمومی وتوصیه به این مهم را به گفتمان غالب جامعه تبدیل کنیم به نحوی نزدن ماسک بعنوان امر منکر ونامطلوب محسوب شود .

 

و در پایان با توجه به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در برخی از اصناف فرماندار سرپل ذهاب خواستار تشدید بازرسی توسط بازرسان سازمان صمت و ادارات مربوطه به صورت مستمر در قالب چند تیم در بازار شد.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا