+ 0 -
ADA



نشست هماهنگی تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در روانسر برگزار شد


با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه نشست هماهنگی تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در روانسر برگزار شد.

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان روانسر گفت: عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت و فداکاری شهدا و ایثارگران و ‏خانواده های آنان است.

 پژمان امجدیان افزود: انقلاب ما نتیجه جانفشانی ها، رشادت ها و مقاومت و ایثار شهدا و جانبازان و رزمندگانی است که در راه پیروزی و استمرار انقلاب از جان و مال خود گذشتند لذا وظیفه ماست که قدردان آن ها و خانواده هایشان باشیم و ادامه دهنده راه آن ها باشیم.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز گفت: گرامیداشت برنامه های دفاع مقدس اقدامی برای اجرای شدن جهاد تبیین است و در این راستا باید دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان کشور بازگو شود.

سردار ناصر باباخانی افزود: علاوه با شهدا و جانبازان و خانواد ههای گرانقدر آنان، رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید آنان را تجلیل و تکریم کنیم.

در پایان این نشست مقرر شد  به مناسبت هفته دفاع مقدس ، مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان روانسر برگزار شود



اوقات شرعی
آب و هوا