+ 0 -
ADA



فرماندار روانسر: لازمه توسعه یافتگی مشارکت و همراهی شهروندان است


مراسم تجلیل از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری روانسر برگزار شد

فرماندار شهرستان روانسر گفت: لازمه توسعه یافتگی مشارکت و همراهی شهروندان است و برای پیشبرد امور باید مردم را در تصمیم گیری ها مشارکت دهیم.

سعدی مصطفی زاده در مراسم تجلیل از رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری روانسر ، افزود: مشارکت مسئولانه مردم یکی از ضرورت های توسعه است که فرهنگ سازی و فراهم کردن بسترها ی لازم در این راستا بسیار ضروری است.

وی اظهار داشت: ثبات مدیریت شهری در روانسر سبب شده تا دیگر مشکلات گذشته در حوزه شهری را نداشته باشیم و بسیاری از این مشکلات و دغدغه ها نیز برطرف شده است.

فرماندار روانسر اضافه کرد: هم اکنون همدلی و وضعیت خوبی در مجموعه شورا و شهردا ری روانسر حاکم است و امیدواریم با وجود این تعامل، مطالبات مردم برطرف شود.

مقام عالی دولت در روانسر تصریح کرد: شهرداری روانسر در مدت اخیر  سنت حسنه تکریم و قدرشناسی را مرسوم کرده که تجلیل از کارگران و تاکسی داران یک اقدام ارزشمند و قابل تقدیر است.

شهردار روانسر نیز گفت: تجلیل از رانندگان تاکسی به عنوا ن همکاران مجموعه شهرداری یک وظیفه ذاتی است و تلاش داریم این برنامه را در فواصل زمانی مختلف برگزار کنیم.

فرهاد تاب زر افزود: تلاش مجموعه شورا و شهرداری این است تا بتوانیم دغدغه ها و مشکلات این صنف را برطرف کنیم تا شاهد خدمات دهی بهتر آنان به شهروندان باشیم.

 



اوقات شرعی
آب و هوا