+ 0 -
ADA



فرماندار روانسر: بسیج ظرفیتی برای توسعه کشور است


جلسه شورای اداری شهرستان روانسر با موضوع گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

فرماندار شهرستان روانسر گفت: امروز دستاوردهای بسیج را در جامعه شاهدیم و تفکر بسیجی، بزرگترین ظرفیت برای توسعه و پیشرفت کشور است.

سعدی مصطفی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر با موضوع گرامیداشت هفته بسیج ، افزود: بسیج یادگار ماندگار حضرت امام راحل(ره) و مهمترین دستاورد انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی، به جزیره امنی در خاورمیانه ناآرام تبدیل شده و بخش عظیمی از این آرامش و امنیت ، حاصل تفکرات بسیجی است.

فرماندار روانسر با بیان اینکه هر جا تهدیدی است بسیجی ها آن را به فرصت تبدیل کرده اند اظهار داشت: این نهاد مردمی ، در بحران های اخیر زلزله ، سیل و کرونا در کنار مردم بوده و به نحو احسن نقش آفرینی کرده است.

مصطفی زاده اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی به پشتوانه بسیج در معادلات جهانی تاثیرگذار است و ضرورت دارد قدردان و قدرشناس، مجموعه بسیج باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر نیز گفت: برنامه ها و ماموریت های بسیج مستمر و مداوم است و این هفته بهانه ای است تا عملکرد صادقانه بسیج به نمایش گذاشته شود.

سرهنگ شهرام یاری افزود:بسیج امروز پاسدار انقلاب است و در همین راستا در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی، سازندگی و به ویژه جنگ نرم ورود کرده است.

وی تصریح کرد: منطق و هدف اصلی بسیج خدمت به مردم است و شعار هفته بسیج در سال جاری " بسیج پاره تن مردم است" انتخاب و نامگذاری شده است.

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغالزایی ، نواختن زنگ بسیج، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی، برگزاری یادواره های شهدا ، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، برگزاری جشنواره مالک اشتر، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم ، اجتماع گسترده بسیجیان ، برگزاری میز خدمت از جمله های برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در روانسر است.



اوقات شرعی
آب و هوا