+ 0 -
ADA



ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان روانسر با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان روانسر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

‍ ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان روانسر با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان روانسر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

 

متن پیام بشرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بار دیگر صدای گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار شهرستان درمیان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، آن را به تجلی گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام تبدیل کرد.

 

حضور وحدت آفرین اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس شهرستان درمیان در این حماسه، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

 

بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های شما را رقم زد و با حضور گسترده و وصف ناپذیر خود تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و آشکار ساختید.

ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی  متواضعانه و با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می گوید و از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه شهرستان روانسر درمیان کمال تشکر و قدردانی را می نماید که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید.

 

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران خصوصا" سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدّس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید.

 

 

🔹ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان روانسر



اوقات شرعی
آب و هوا