+ 0 -
ADA



دیدار فرماندار روانسر با معاون عمرانی استانداری کرمانشاه


در راستای بررسی مسائل و مشکلات شهرداری های روانسر و شاهو ، فرماندار روانسر با معاون عمرانی استانداری کرمانشاه دیدار کرد

 

درابتدای این نشست فرماندار روانسر گفت: روانسر پیشانی توسعه اورامانات است و با توجه به ثبت جهانی اورامانات ، شورا و شهرداری بیشتر می توانند نقش آفرینی کنند.

سعدی مصطفی زاده افزود: ظرفیت های بالقوه ای در شهرهای روانسر و شاهو وجود دارد که با ایجاد منابع درآمدی پایدار ، می توان آنها را به بالفعل تبدیل کرد.

 وی ادامه داد: شهرداری روانسر 15 ماه است با سرپرست اداره می شود و شهردار ندارد و تعیین تکلیف شهردار یک مطالبه مردمی است.

فرماندار روانسر بر تخصیص اعتبارات برای اجرای پروژه های عمرانی و مساعدت به شهرداری های روانسر و شاهو برای پرداخت حقوق و مزایای معوقه نیروهای شهرداری تاکید کرد.

شهردار شاهو نیز اظهار داشت: شهر شاهو در یک نقطه استراتژیکی واقع شده و با توجه به ظرفیت های موجود نیازمند توجه ویژه است.

سابق حسینی افزود: گردشگری یکی از پتانسیل های شهر شاهو است اما این شهر فقط محلی برای عبور مسافرین است و جاذبه ای برای توقف مسافران فراهم نشده است.

وی تصریح کرد: شهرداری در نظر دارد که جایگاه c.n.g را در شهر شاهو راه اندازی کند که در حال اخذ سند زمین هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: اورامانات همیشه مورد توجه بوده اما با توجه به ثبت جهانی اورامانات ، تلاش و فعالیت مدیران نیز باید بیشتر شود.

منوچهر افزود: ثبت جهانی اورامانات یک رویدار بسیار خوب و ماندگار است که باید برای شناساندن و اعتلای آن تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر خدمات خوبی در روانسر انجام شده اما عدم انتخاب شهردار در چند ماه گذشته نقطه تاریکی در عملکرد متولیان است .

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در شهرداری ها سرپرست نمی تواند توسعه و تحول ایجاد کند ادامه داد: انتخاب گزینه جدید شورای شهر برای شهرداری روانسر در مرحله استعلامات است.

فخری اضافه کرد: شهر شاهو موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و با خرد جمعی می توان فعالیت های خوب و ماندگاری ایجاد و مسافر را جذب کرد.

وی اظهار داشت: شهرداری می تواند با طراحی و اجرای معابر ورودی و خروجی شهر فعالیت ارزنده ای را انجام دهد که به رونق و توسعه شهر کمک کند .

 



اوقات شرعی
آب و هوا