+ 0 -
ADA

با پیگیری فرماندار کرمانشاه انجام شد

پیشرفت ۷۵درصدی پروژه فاضلاب ده پهن و ۷ هزار تن آسفالت روستا


پیگیری طرح اصلاح و تکمیل پروژه فاضلاب روستای ده پهن با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی و انجام ۷ هزار تن آسفالت معابر و کوچه های این روستا با تلاش فرماندار کرمانشاه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه امروز در جلسه‌ای با اعضای شورای و دهیار روستای ده پهن به مشکلات و مطالبات آنان پرداخت و این شورا از زحمات و اقدامات فرماندار در بحث تکمیل طرح پروژه آبرسانی، فاضلاب روستایی، بهسازی راه‌های روستا و... قدردانی کردند.

براساس این گزارش، الحاق این روستا به شهر، ساماندهی فاضلاب، آسفالت کوچه‌ها و معابر، راه‌اندازی خودرو حمل زباله‌ روستایی، آسفالت مسیر مدرسه، مقابله با ساخت و سازهای حریم روخانه، ساماندهی رودخانه‌ فصلی مجاور روستا و... از جمله مباحث و مطالباتی بود، که در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون با پیگیری فرماندار کرمانشاه تکمیل پروژه فاضلاب روستایی به طول بیش از هفت و نیم کیلومتر و معادل ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی با همکاری آبفا به انجام رسیده و امسال مابقی این طرح اجرا خواهد شد، همچنین هفت هزار تن آسفالت معابر این روستا با مساعدت و همکاری بنیاد مسکن تحقق یافته است، که اعضای شواری روستای ده پهن و دهیار این روستا از این اقدامات موثر قدردانی کردند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا