+ 0 -
ADA

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه خبر داد

راه‌اندازی مرکز سلامت «سراج 2» در کرمانشاه / خدمات درمانی اقشار ضعیف رایگان است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه از افتتاح و راه‌اندازی مرکز سلامت روان سراج 2 در این شهرستان خبر داد و گفت: خدمات درمانی اقشار ضعیف رایگان شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، موسی پورحشمتی در جلسه ستاد سامان (کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه) که با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در طرح سامان به بیماران سلامت روان که دچار آسیب‌های اجتماعی هستند اقدام به شناسایی و درمان مددجویان می‌شود وادارات مختلف به همراه مددجویان عضو این طرح در این زمینه همکاری لازم را دارند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح سامان مرکز سلامت «سراج 1» قبلا در شهرستان کرمانشاه راه‌اندازی شده و خدمات خوبی را ارائه کرده‌ایم، افزود: معرفی و افتتاح مرکز سلامت روان «سراج 2» نیز در قالب طرح سامان اخیرا انجام پذیرفته و این امر به دلیل استقبال بی‌نظیر از این طرح بوده است، همچنین رابطان مربوطه این مراکز گزارشات و اقدامات خود را طی 6 ماه گذشته و سه ماه ابتدای امسال ارائه می‌کنند. 

وی با بیان اینکه مراجعان طرح سامان محلات حاشیه شهر از این مراکز سلامت خدمات درمانی و روانپزشکی دریافت می کنند، گفت: خدمات درمانی دهک‌های ضعیف به صورت رایگان انجام می‌شود و متولیان مربوطه باید نسبت به انجام وظایف محول شده اهتمام لازم را داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: درمراکز سلامت روانی اجتماعی (سراج) تیم کامل روان‌شناسی شامل روانپزشک، روان‌شناس، مددکار اجتماعی و پزشک عمومی مستقر هستند و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.



اوقات شرعی
آب و هوا