+ 0 -
ADA

فرماندار کرمانشاه خبر داد

تجهیز و تعیین شعبه‌های اخذ رای الکترونیکی کرمانشاه+فیلم


فرماندار کرمانشاه از تجهیز و تعیین شعبه‌های اخذ رای الکترونیکی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، تجهیز و تعیین شعب اخذ رای و بازدید از صندوق‌های احراز هویت و اخذ رای الکترونیکی امروز با حضور محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، جمعی از نمایندگان فرمانداری و مسئولان کمیته های ستاد اجرایی انتخابات این شهرستان انجام شد.

محمدرضا آمویی با بیان اینکه از مجموع 645 شعب اخذ رای در نظر گرفته شده برای شهرستان کرمانشاه، ۵۴۵ شعبه مربوط به مرکز استان و بخش مرکزی است، افزود: تعداد شعبات اخذ رای بخش‌های چهار گانه شهرستان کرمانشاه ۱۰۰ شعبه است. در بخش فیروزآباد ۳۶ شعبه، بخش ماهیدشت ۲۶ شعبه، بخش کوزران ۲۰ شعبه و بخش بیلوار نیز ۱۸ شعبه برای انتخابات در نظر گرفته شده است.


رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: در روستا‌های بخش‌های چهار گانه نیز شعب سیار در همه روستا‌ها حضور پیدا کرده و آراء مَردم را جمع آوری خواهند کرد، برای تعیین محل شعبات اخذ رای در شهر کرمانشاه سعی شده به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شود تا مَردم با کمترین معطلی و در اسرع وقت بتوانند آراء خود را به صندوق‌ها بیندازند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات ممنوعیت تبلیغات اعمال می‌‌شود، تاکید کرد:
در دور دوم انتخابات تنها کسانی می‌توانند شرکت کنند که در دور اول در حوزه انتخابیه کرمانشاه رای خود را به صندوق انداخته‌اند یا در دور قبل در انتخابات شرکت نکرده‌اند.

براساس این گزارش، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و رئیس ستاد انتخابات استان نیز امروز از روند تعیین محل شعب و تجهیزات انتخابات با حضور در فرمانداری بازدید به عمل آورد.

ارائه آخرین گزارش اقدامات کمیته‌های ستاد انتخابات کرمانشاه به رئیس ستاد انتخابات استان، گزارش عملکرد دوره های آموزشی و جمع بندی نهایی برای نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی و اعضای صندوق های شعب اخذ رأى حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه طی این بازدید صورت گرفت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کرمانشاه برای تعیین دو کرسی باقی مانده به مرحله دوم کشیده شده و از فردا 21 اردیبهشت 1403 شاهد آغاز دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود، که به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی 11، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد 22، فضل الله رنجبر با کد 33 و عبدالرضا مصری با کد 44 در این دوره از انتخابات حضور دارند، که پس از برگزاری انتخابات دو نفر از آنان با انتخاب مَردم راهی بهارستان می‌شوند.

گفتنی است، شعب اخذ رای از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه آماده اخذ رای از شهروندان است.



اوقات شرعی
آب و هوا