+ 0 -
ADA

تبریک روز پرستار

پیام تبریک فرماندار اسلام آباد غرب (3)


پیام تبریک فرماندار اسلام آباد غرب بمناسبت روز پرستار

‍ 💢پیام جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب به مناسبت میلات با سعادت حضرت زینب کبری ( س)  و روز پرستار.

 

🔹در فرهنگ ما روز پرستار، مزین به نام بزرگ بانوی اسلام ، اسوه صبر و ایثار و پرستار زخم های به خون نشسته ی کربلا ، حضرت زینب کبری (س) می باشد. پرستاران طبیبان جسم وجانند و هر کجا که باشند امید و زندگی را آنجا معنا می کنند.آنها فرشتگان سپیدپوش زمینند ، که آیه های امید و عطوفت را بر قلب های جان ها جاری می سازند و دست های شفا بخششان، در تحمل بی تاب بیماری ، خنکای مرهمند بر آتش درد ها. این اسوه های شکیبایی ماههاست، صبورانه و با تعهد و اخلاص،خطر بیماری کرونا را بجان خریده ا ند تا امید و زندگی را به جامعه هدیه دهند. آنان با دانش و تجربه و عشق به نجات بشریت با رسالت خطیر خود ، قدم در عرصه میدانی گذاشته اند که با مدد از ایزد منان برای زنده ماندن زندگی و زیبایی های آن با بیماری جان ستان به مبارزه بر خاسته ند و گنجینه سلامتی را پاس داشته و به انسان های رنجور و دردمندعرضه میدارند. 

امروز مردم قدرشناس ایران زمین قدردان مجاهدت ها و ایثارگری های شبانه روزی سفید پوشان خود در پیکار با ویروس کرونا هستند و برای سلامتی و سعادتمندی وجودهای نازنین آنان دعا میکننند .

 

اینجانب ولادت با سعادت حضرت زینب کبری ( س) و روز فرخنده پرستار را خدمت تمامی پرستاران سپید پوش پویژه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی ( ره) اسلام آباد غرب تبریک و تهنیت عرض می نمایم . 

ایام بکامشان و توفیق حق رفیق راهشان باد.

 

            🖊   جهانبخش حیدری

      فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب