نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

جلسه

جلسه شورای اداری اسلام آباد غرب برگزار شد (3)


اولین جلسه شورای اداری به ریاست فرماندار اسلام آباد غرب تشکیل شد

اولین جلسه شورای اداری اسلام آبادغرب در سال ۱۴۰۲ عصر امروز به ریاست فرماندار شهرستان با حضور مدیران و اعضای شورای اداری در سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد. 

 

حمیدرضا کرمی در با تبریک سالروز تشکیل سپاه، هفته کار و کارگر، هفته معلم و روز ملی شوراهای اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد شهدای بازی دراز اظهار کرد: اسلام آبادغرب در مسیر حرکت زوار شهدای بازی دراز قرار دارد تمام دستگاه ها باید برای خدمت به زوار شهدای بازی دراز آمادگی کامل را داشته باشند چرا که باید به نحو احسن از زوار شهدای بازی دراز پذیرایی شود . 

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب در ادامه به نام گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت : همه ما وظیفه داریم که با هم فکری ،همراهی و برنامه ریزی درست و دقیق به شعار سال جامه عمل بپوشانیم ، تمام مدیران باید مثل یک خانواده برای تحقق شعار سال در کنار یکدیگر باشند و به موضوع تکریم ارباب رجوع توجه ویژه داشته باشند. 

 

کرمی افزود : همه ما وقتی وظیفه ای را قبول کردیم باید بدون در نظر گرفتن زمان و مکان در راستای خدمت به مردم با تمام توان تلاش کنیم چرا که اگر غیر از این باشد در فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. 

 

حمیدرضا کرمی سپس به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ما است بخاطر خون شهدا و حرمت به ایثارگران و رزمندگان به موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر توجه ویژه داشته باشیم و همچنین به موضوع عفاف و حجاب ورود جدی داشته باشیم ، تمام دستگاه ها در رابطه با موضوع عفاف و حجاب باید در یک خط و مسیر حرکت کنند تا بتوانیم این موضوع را کنترل کنیم . 

 

وی در ادامه یادآورشد: در جهاد تبیین باید به خدمات نظام و اوصاف مقام معظم رهبری اشاره کرد، و ویژگی‌های برجسته رهبر معظم انقلاب برای جوانان عزیز بازگو شود چرا که کشورهای جهان همواره مواضع متعدد این شخصیت دینی و سیاسی را تحلیل و بررسی می‌نمایند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب در پایان اظهار داشت : مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد که به یاری پرودگار از این گردنه سخت هم عبور خواهیم کرد ، رئیس جمهور محترم دولت را با بار عظیمی از مشکلات تحویل گرفتند که اکنون به فضل پروردگار بخش عظیمی از این مشکلات برطرف شده است.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب