+ 0 -
ADA



پیام فرماندار پاوه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان


تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان انقلاب دوم شناخته شد روز مقابله با زورگویی و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و خنثی نمودن دسیسه های دشمن و روز فرو ریختن هیمنه ی سلطه و استکبار آمریکایی در ایران و جهان بود.

 



 در بخش هایی از پیام دکتر اردشير رستمی آماده است؛

🔹 یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به عنوان سند پرافتخار تاریخ کشورمان، روز مظلومیت دانش آموزان و سرافرازی دانشجویانی است که نقش ماندگار خود را در پیشبرد آرمان ها و اهداف والای انقلاب اسلامی فریاد زدند.

🔹 تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان انقلاب دوم شناخته شد روز مقابله با زورگویی و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و خنثی نمودن دسیسه های دشمن و روز فرو ریختن هیمنه ی سلطه و استکبار آمریکایی در ایران و جهان بود.

🔹 اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه ی شهدای دانش آموز ، این روز میمون و خجسته را به همه دانش آموزان عزیز و مردم انقلابی پاوه تبریک عرض می نمایم. امیدوارم در ظلّ رهنمومدهای مقام معظم رهبری (مُدَّ ظِــلُّــهُ العالی) در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی استوار گام برداشته و در مقابل توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره هوشیار و پایدار باشید.

 



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا