+ 0 -
ADA

به مناسبت هفته بهزیستی صورت گرفت

بهزیستی از مقدّس ترین نهادهای نظام اسلامی ما به شمار می آید


صبح امروز"علیرضا حیدری" سرپرست فرمانداری پاوه در معیت شیخی معاون سیاسی,مصطفایی معاون عمرانی و شکربیگی مسئول حراست فرمانداری با حضور در در محل اداره بهزیستی شهرستان , هفته ی بهزیستی را به رئیس و کارمندان این اداره تبریک گفت.

"علیرضا حیدری" سرپرست فرمانداری پاوه با حضور در در محل اداره بهزیستی شهرستان , هفته ی بهزیستی را به رئیس و کارمندان این اداره تبریک گفت.

 

علیرضا حیدری در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی خطاب به رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان گفت: از آن جا که بهزیستی خدمت رسانی به ضعیف ترین اقشار جامعه را بر عهده دارد، یکی از مهم ترین و در عین حال، مقدّس ترین نهادهای نظام اسلامی ما به شمار می آید به همین دلیل خدمت به مدد جویان بسیار حائز اهمیت بوده و ضرورت دارد مربیان از صبر و حوصله و سعه صدر بالایی برخوردار باشد.

سرپرست فرمانداری پاوه افزود: کارمند بهزیستی باید توانایی های مختلفی داشته باشد و از همه مهمتر  بتواند با برقراری ارتباط عاطفی با جامعه توانخواه نقش موثری در کاهش آلام آنها ایفا نماید.

وی در پایان گفت: آموزش توانخواهان در زمینه های مختلف امری ضروری است و از رئیس ادراه بهزیستی پاوه خواست به منظور توانمندسازی هرچه بیشتر این قشر مددجو, تمام تلاش خود را بکار بگیرد 

در ابتدای جلسه اسدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گزارشی از عملكرد اداره متبوع خود در سال گذشته و برنامه های آن در سال جاری را خدمت فرماندار ارائه داد.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا