+ 0 -
ADA



بازدید فرماندار پاوه


از موزه مردم شناسی و نمایشگاه صنایع دستی ویژه نوروز- مراکز ستاد اسکان آموزش و پرورش پاوه - خدمات ستاد سفر شهرستان - پروژه ساخت سالن ورزشی چند‌ منظوره چورژی در قالب طرح سردار شهید سلیمانی

 

  - دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه در معیت مهندس مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیر میراث فرهنگی پاوه با حضور در موزه مردم شناسی پاوه از نمایشگاه صنایع دستی ویژه نوروزی بازدید کردند.

 

- دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه همچنین در معیت مهندس مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش پاوه با حضور در مدرسه حضرت خدیجه بعنوان یکی از مراکز ستاد اسکان نوروزی اداره آموزش و پرورش پاوه از این مرکز و نحوه خدمات رسانی آن بازدید کرد. 

وی از زحمات اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش در راستای خدمات رسانیبه مهمانان نوروزی تشکر و قدردانی کرد.

 

- در ادامه بازدیدهای میدانی فرماندار پاوه از خدمات ستاد سفر شهرستان 

بازدید فرماندار پاوه و معاون عمرانی فرمانداری پاوه در معیت رئیس جمعیت هلال احمر پاوه از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر و چادرهای خدمات رسانی شهرداری پاوه و میراث فرهنگی شهرستان در ورودی شهر پاوه 

در این دیدار فرماندار پاوه و هیئت همراه تاکید بر خدمات رسانی هرچه بیشتر به مهمانان نوروزی از زحمات تیم های مستقر در این ستاد قدردانی کرد. 

دکتر اردشیر رستمی در ادامه با اعضای تیم توانا جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه نیز دیدار و از تلاش‌های آنها در ایام نوروز و خدمات رسانی به مهمانان نوروزی قدردانی کرد.

 

- بازدید میدانی فرماندار پاوه از پروژه ساخت سالن ورزشی چند‌ منظوره چورژی در قالب طرح سردار شهید سلیمانی/پیگیری های فرماندار برای تسریع در اجرای این پروژه در ابعاد اصلاحی 

احداث سالن ورزشی چورژی در قالب طرح شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و چهارصد میلیون تومان برای فنداسیون و اسکلت کلید خورده است. 

فرماندار پاوه با توجه به درخواست معتمدین برای تغییر ابعاد سالن از آموزش و پرورش و پیگیری فرماندار و استفاده از ظرفیت دستگاه های مربوطه عملیات خاکبرداری آن در ابعاد جدید انجام شد. 

در این راستا با توجه به مشکلات بوجود آمده و در راستای تسریع در ساخت این سالن دکتر رستمی فرماندار پاوه با مدیرکل نوسازی مدارس استان تماس و رایزنی های لازم را انجام داد که بعد از ایام نوروز مهندس نظری و کارشناسان مربوطه با حضور در محل پروژه تصمیمات لازم برای تسریع در ساخت این سالن را با ابعاد اصلاح شده بگیرند و پروژه اجرایی شود.

 



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا