+ 0 -
ADA

مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در سرپل ذهاب با حضور حجه الاسلام و المسلمین شهیدی :

یکی از شاخص‌های مدیر موفق، عملکرد او در زمان بحران است

 

استاندار كرمانشاه گفت: یکی از شاخص‌های مدیر موفق، عملکرد او در زمان بحران است. اگر مدیری نمی‌تواند خود را با سرعت عمل لازم برای ساماندهی مناطق زلزله زده وفق دهد، کنار برود تا مدیر دیگری مشکل را حل کند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در سرپل ذهاب كه با حضور حجه الاسلام و المسلمین شهیدی برگزار شد افزود: دکتر تجری از ابتدای بحران، شبیه به یک نیروی دولتی و اجرایی برای حل مشکلات زلزله زدگان در کنار ما بوده است.

وي گفت: از ظرفیت های ارتش و سپاه در امدادرسانی به حادثه دیدگان استفاده شد اگر کمک های ارتش و سپاه نبود آمار درگذشتگان خیلی بیشتر می شد.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری در سفر به مناطق زلزله‌زده فرمودند که سرعت عمل را در  امداد و اسکان و بازسازی سرلوحه کار قرار دهیم. یکی از شاخص‌های مدیر موفق، عملکرد او در زمان بحران است. اگر مدیری نمی‌تواند خود را با سرعت عمل لازم برای ساماندهی مناطق زلزله زده وفق دهد، کنار برود تا مدیر دیگری مشکل را حل کند.

وي گفت:  رییس بانک مرکزی قول دادند که استمهال تسهیلات شامل حال تمام مردم شهرستان های زلزله زده باشد تفکیک و سطح بندی آسیب دیدگان در شرایط فعلی امكان پذير نيست.

 



اوقات شرعی
آب و هوا