+ 0 -
ADA



یک واحد صنعتی راکد بعد از ۱۷ سال به چرخه تولید بازگشت


معاون اقتصادی استاندار گفت: واحد تولیدی کورن فلکس بعد از ۱۷ سال که تحت تملک بانک بود با مشارکت بخش خصوصی احیا و در حال حاضر زمینه اشتغال ۱۵ نفر را نیز فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه هدایت حاتمی در بازدید و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی راکد از سرمایه گذار هرسینی تقدیر کرد.

 

وی در ادامه گفت: یکی از استراتژی های مهم استانداری برای افزایش اشتغالزایی  احیاء واحد های صنعتی راکد و حفظ واحد های موجود است و بر این اساس در سال گذشته استان برتر کشور در احیای واحد های صنعتی راکد بودیم. امسال نیز بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی را که قابلیت احیا دارند شناسایی و نهضت احیا واحد های راکد را با همکاری بخش خصوصی و همراهی بخش دولتی ادامه خواهیم داد.

حاتمی با بیان اینکه در دو سال گذشته حدود ۶ درصد نرخ بیکاری را کاهش دادیم و امسال نیز همین هدف را با کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری ادامه خواهیم داد، اظهار داشت: شهرستان هرسین بعنوان یکی از ۳۱ شهرستان متخب پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور تحت حمایت بنیاد برکت قرار دارد و در این راستا با اقدامات صورت گرفته ۶۰ روستای این شهرستان تحت پوشش حمایت های این بنیاد قرار گرفته و متقاضیان می توانند تسهیلاتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان و با نرخ ۴ درصد در قالب زنجیره های ارزش که بازار فروش و پشتیبانی طرح را تامین می کند دریافت نمایند.

 

وی ادامه داد: از سرمایه گذارانی که در بخش پروژه های متوسط و بزرگ اقتصادی علاقمند به سرمایه گذاری در شهرستان هرسین هستند از نظر مشاوره فنی و کمک های فنی اعتباری حمایت می کنیم.

 

حاتمی خاطرنشان ساخت: از اولویت های مهم و شناسایی شده سرمایه گذاری در شهرستان هرسین صنایع تبدیلی کشاورزی و سردخانه است و کسانی که در این راستا مایل به سرمایه گذاری هستند را بصورت ویژه حمایت می کنیم. 

 

شایان ذکر است در این بازدید دکتر حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مجتبی قبادی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین و جمعی از مسئولین حضور داشتند.




اوقات شرعی
آب و هوا