+ 0 -
ADA

مهندس بازوند:

یک زلزله بزرگ و بی سابقه در استان رخ داده است / 7 شهرستان و 1930 روستا در این زلزله دچار آسیب جدی شده اند

استاندار كرمانشاه گفت: یک زلزله بزرگ و بی سابقه در استان رخ داده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست شورای مدیریت بحران استان كه به رياست دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار فضلی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات استانداري برگزار شد؛ اظهار داشت: زلزله کرمانشاه یک زلزله بی سابقه بود که موجب کشته و زخمی شدن بسیاری از هم استانی های عزیزمان شد البته با هوشمندی که مردم به خرج دادند از تلفات گسترده تر کاسته شد.

وي خاطرنشان ساخت: زلزله خسارت های بسیار فراوانی را به استان وارد کرده است که خسارت های گسترده آن 7 شهرستان و 1930 روستا را در بر گرفت.

وي بيان داشت: دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور از شب گذشته موضوع زلزله را رصد می کردند و تا 5 صبح این هماهنگی ها ادامه داشت.

استاندار كرمانشاه گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز امروز به شکل مستمری به بررسی وضعیت خدمات رسانی به زلزله زدگان پرداختند.

وي ادامه داد: نیروهای سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی نیز زحمات بسیاری برای کمک به زلزله زدگان متحمل شدند.

مهندس بازوند بيان داشت: بسیاری از خانه های مردم ویران شده است و این ها نیازمند چادر هستند که امیدواریم این نیاز را هرچه سریعتر به طور کامل تامین کنیم.

وي گفت: برخی از ساختمان های نوساز از جمله بیمارستان شهر نتوانست در مقابل زلزله مقاومت کنند که این نیازمند یک آسیب شناسی جدی است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا