+ 0 -
ADA

دکتر رازانی:

گرفتن مالیات باید همراه با رعایت اعتدال باشد / شرکت بازیافت کاری بزرگ و استثنایی انجام داده است


استاندار کرمانشاه گفت: در شیوه دریافت مالیات ها باید اعتدال را رعایت نمود. نه آنقدر به مالیات دهندگان فشار وارد کنیم که به سمت تخلف بروند و نه آنها را به گونه ای رها کنیم که مالیات پرداخت نکنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی امروز در بیست و ششمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: امروزه کشورهای های توسعه یافته دنیا بخش بزرگی از درآمدهای خود را از طریق مالیات کسب می کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: دریافت مالیات ها معمولاً در همه جای دنیا دشوار است و واحد اقتصادی به دنبال پرداخت کمتر مالیات هستند و گاه در خبرها می آید که ورزشکارهای معروف دنیا نیز به دلیل فرارهای مالیاتی مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

این مدیر ارشد استان عنوان کرد: دولت تدبیر و امید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی به دنبال کاهش اتکای کشور به درآمدهای نفتی و اداره کردن اقتصاد کشور با تکیه بر درآمدهای مالیاتی است.

وی با تاکید بر این نکته که در شیوه دریافت مالیات ها باید اعتدال را رعایت نمود در ادامه تصریح کرد: نه آنقدر به  مالیات دهندگان فشار وارد کنیم که به سمت تخلف بروند و نه آنها را به گونه ای رها کنیم که مالیات پرداخت نکنند.

دکتر رازنی بیان کرد: ماموران مالیاتی در هنگام ورود به واحدهای تولیدی باید به گونه ای برخورد کند که فضای کسب و کار دچار مشکل نشود و سرمایه گذاری رونق بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش فعالیت های صورت گرفته توسط شرکت بازیافت کرمانشاه را یک کار بزرگ و استثنایی دانست و گفت: خانم شیرزادی مدیر این مجموعه توانسته مشکل بازیافت زباله شهر کرمانشاه را حل کند.

وی در ادامه اظهار داشت: شهرداری باید به گونه ای برنامه ریزی کند که شرکت بازیافت بتواند یک میلیارد تومان از طلب خویش را از این مجموعه دریافت کند تا با کمک آن بتواند از مشکلاتش را حل کند. مدیریت ارشد استان نیز همچون گذشته برای بهبود وضعیت خدمات رسانی شهر به مجموعه شهرداری کمک خواهد کرد.



اوقات شرعی
آب و هوا