+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه بیشترین کاهش نرخ بیکاری را در سطح کشور داشته است

استاندار كرمانشاه گفت: کرمانشاه بیشترین کاهش نرخ بیکاری را در سطح کشور داشته است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه ریزی استان در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت:نرخ بیکاری در پاییز سال گذشته ۲۵ درصد بوده که پاییز امسال به ۱۸ رسیده است و حدود ۷ درصد کاهش را نشان می دهد که بیشترین کاهش را در سطح استان های کشور داشته ایم. این موفقیت نشان از تلاش های اثرگذار کارگروه اشتغال دارد.

 وي بيان داشت: در ابتدای سال جاری ستاد بودجه استان تشکیل شد که ماحصل تلاش ها بسیار خوب بود و در حوزه های مختلف رشد مناسبی داشتیم.

وي تصريح كرد: این موفقیت نشان داد اگر در قالب یک کار تیمی خوب تلاش کنیم؛ موفق خواهیم بود.

مقام عالي استان ادامه داد: اعتبارات هزینه‌ای استان شامل حقوق و مزایای مستمر و سایر اعتبارات هزینه ای در لایحه بودجه سال 1398 معادل 450 میلیارد تومان است که نسبت به بودجه سال 1397 رشدی معادل 25 درصد داشته و از این حیث جایگاه دوم را بین همه استان های کشور داریم. این جایگاه در تاریخ استان بی سابقه است.

مهندس بازوند افزود: رشد اعتبارات هزینه‌ای سال 1397 استان نسبت به سال 1396 معادل 14.34 درصد بود و از این حیث جایگاه هجدهم را بین استانها  داشته ایم که سال 98 به جایگاه دوم ارتقاء یافته است.

وي با بيان اينكه اعتبارات عمرانی در سال 98 معادل 780 میلیارد است که 10 درصد نسبت به بودجه سال 1397 رشد داشته ایم گفت: رشد اعتبارات عمرانی استانی کرمانشاه از متوسط کشور بالاتر است و این افزایش در حالی رخ داده که بودجه سال 98 کاملا انقباضی است.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: با پیگیری هایی که انجام داده ایم پاداش بازنشستگان استان کرمانشاه تا پایان سال ۹۶، پرداخت می شود.

وي در پايان افزود: کاهش بیشتر این نرخ بیکاری مستلزم چند سال کار مداوم در جذب سرمایه گذاری های بیشتر است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا