+ 0 -
ADA

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار:

کرمانشاه به پایگاه خیران نیک اندیش تبدیل شده است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات حمایتی دولت از معولان در سالهای گذشته تصریح کرد: امروز شاهد حرکت بزرگ نوع دوستی در استان کرمانشاه و گسترده شعاع آن به سراسر ایران هستیم.

محمد ابراهیم الهی تبار در آئین گرامیداشت روز جهانی معلولان در کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه امروز پایگاه خیرین نیک ندیش شده است افزود: در حالی که در زلزله آبان 96 ، 78 مدرسه آسیب دیده بودند بیشتر از 200 مدرسه با همت خیرین در استان ساخته شده و در حالی که از مراکز درمانی و خدماتی تنها بیمارستان اسلام آباد غرب اسیب جدی دیده بود امروز سه بیمارستان در استان در حال ساخت است.  

وی ادامه داد: انجمن نوآوران با حضور در استان در حال ارائه خدمات چشم پزشکی با بهترین متخصصان به محروم ترین مناطق و آسیب پذیرترین مردم است و انجمن مرهم نیز اخیرا با متخصصان خود به درمان رایگان افراد دارای شکاف لب پرداختند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور چندی پیش انجمن خیرین مسکن ساز معلولین در استان گفت: در این اقدام که به همت خانم رضوان مدنی صورت گرفت میلیاردها تومان برای ساخت خانه معلولان جمع آوری شد.

الهی تبار تامین 1600 جهیزیه برای زوج های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان را یکی دیگر از اقدامات نیک خیرین و دولت دانست و خاطرناشن کرد:اعتبار این تعداد جهیزیه با  تلاش و پیگیری های بازوند استاندار کرمانشاه تامین شده است.  

وی در ادامه قانون حمایت از حقوق معلولان را قانونی جامع و کامل خواند و گفت: این قانون می تواند سرمنشا و سندی برای هدفمند شدن تلاشها در حمایت از معولان باشد. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه نگاه دولت توانمند سازی خانواده ها بوده تصریح کرد: زمانی برنامه ریزی ها از معلولان غافل بود اما امروز معلولان در میادین علمی و ورزشی بین المللی برای هشتاد میلیون ایرانی افتخارآفرینی می کنند.

الهی تبار برنامه غربالگری ژنتیک برای کاهش تولد نوزادان معلول را اقدامی بزرگ در پیشگیری ها دانست و افزود: لازم است که با آموزشها و آگاهی رسانی از میزان تصادفات و حوادث در کاری که منجر به معلولیت جسمی افراد شد بیشتر پیشگیری شود.



اوقات شرعی
آب و هوا