+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

کانکس های اضافی در سطح شهرهای زلزله زده جمع آوری می شوند

استاندار كرمانشاه گفت: کانکس های اضافی در سطح شهرهای زلزله زده جمع آوری می شوند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد بازسازی استان اظهار داشت: در عملیات بازسازی زلزله کرمانشاه کار بزرگی صورت گرفته است و یکی از موفق ترین بازسازی های پس از زلزله در تاریخ ایران محسوب می شود.

وي بيان داشت: بیش از ۶ هزار ۵۰۰ کانکس در سرپل ذهاب مستقر است که طبق برآورده های به عمل آمده حدود ۳ هزار و ۹۰۰ تای آن ها اضافی هستند.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: خانه های تعمیری بسیاری از افراد زلزله زده در شهر سرپل ذهاب آماده بهره برداری است و باید طی برنامه ریزی مناسب زمینه بازگشت آن ها را فراهم کنیم.

مهندس بازوند گفت: به دلیل رایگان بودن خدمات آب و برق در این کانکس ها، افراد چندان راضی به خالی کردن آن ها نیستند.

وي تصريح كرد: اغلب این کانکس های اضافی در پارک ها مستقر هستند که فضای عمومی و تفریحی محسوب می شود و باید هر چه زودتر تخلیه شده در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

استاندار كرمانشاه افزود: مدیر بنیاد مسکن استان مرکزی عنوان کرده که عملیات بازسازی  ۳۲ روستای زلزله زده در سرپل ذهاب ۹۷ درصد پیشرفت داشته که یک موفقیت خوب محسوب می شود.

وي گفت: در فضای مجازی ادعاهای مختلف و بعضا بی اساسی در مورد کمبود برخی امکانات صورت می گیرد که مجموعه های مربوطه باید در فضای مجازی فعال باشند و خیلی سریع به شبهات پاسخ دهند.



اوقات شرعی
آب و هوا