+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

کار ساخت فاز های دوم و سوم تصفیه خانه کرمانشاه به زودی آغاز خواهد شد

استاندار کرمانشاه گفت: با کمک بانک توسعه زیر ساخت آسیا، کار ساخت فاز های دوم و سوم تصفیه خانه کرمانشاه نیز به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، دكتر اسد الله رازانی امروز در حاشیه بازدید از پروژه تصفیه خانه شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اکنون سیستم جمع آوری فاضلاب شهر کرمانشاه یک سوم فاضلاب این شهر را تصفیه می کند.

وی با بیان اینکه در تصفیه این یک سوم نیز مشکلاتی وجود دارد، گفت: باید مشکلات سیستم تصفیه خانه کرمانشاه برطرف شود و اقدامات لازم به منظور توسعه تصفیه خانه نیز انجام شود.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: بانک توسعه زیر ساخت آسیا ۲۳۰ میلیارد تسهیلات برای توسعه فاز های دوم و سوم فاضلاب کرمانشاه اختصاص داده است .

دكتر رازانی با اشاره به اینکه طرح توسعه تصفیه خانه کرمانشاه توسط وزارت نیرو در حال انجام است، گفت: کارشناسان وزارت نیرو و بانک توسعه زیر ساخت آسیا بازدید ها واقدامات کارشناسی خود را انجام داده اند و به نظر می رسد که این تسهیلات تابستان امسال در اختیار پروژه قرار دهند.

وی توضیح داد: اجرای این پروژه می تواند کمک بسیاری به محیط زیست و صنعت استان کمک و مشکلات پیش آمده به واسطه فاضلاب شهر کرمانشاه را برطرف کند.

وي بيان داشت: اجرای پروژه تکمیل تصفیه خانه کرمانشاه بودجه دولتی نیز دارد که به صورت سالانه پرداخت می شود.



اوقات شرعی
آب و هوا