+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

پیگیری مشکلات مردم باید در اولویت برنامه های مدیران دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد/ مشکل اراضی پردیس با همکاری ارتش و راه و شهرسازی حل می شود


استاندار کرمانشاه گفت: مشکلات اراضی شهرک پردیس کرمانشاه با پیگیری راه و شهرسازی و ارتش حل می شود و تاکید می کنم مدیران باید با اهتمام جدی پیگیر دغدغه مندی مردم باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه بررسی مشکلات اراضی شهرک پردیس کرمانشاه که امروز (16 دی) با مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط و امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش برگزار شد؛ اظهار داشت: اسناد اراضی پردیس جدید با توجه به انجام فرآیندهای قانونی صادر شود و مشکل سایر اراضی نیز با هماهنگی ارتش و راه و شهرسازی سریعاً حل شود.

وی افزود: در مورد پردیس قدیم استعلام های قانونی باید اخذ شود و مدیران مربطه باید با اهتمام جدی در راستای حل مشکلات مردم اقدام نمایند.

مقام ارشد استان تأکید کرد: با مدیرانی که با بی تدبیری، کم کاری و فرصت سوزی برای مردم هزینه ایجاد کنند، برخورد خواهد شد، زیرا در برابر مردم مسوولیت داریم و باید خدمتگزار باشیم نه اینکه با سوء مدیریت سرمایه اجتماعی کشور را از بین ببریم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به لزوم اندیشیدن تدابیر لازم برای حل مشکلات مردم خاطرنشان ساخت: به دلیل تحریم های ظالمانه و بحران کرونا مشکلاتی در معیشت و اقتصاد مردم ایجاد شده و برخی مدیران نباید با بی تدبیری دغدغه مندی برای خانواده ها ایجاد کنند، پرسنل ارتش سالها در دفاع از میهن ایثار داشته اند و حل مشکلات اراضی این شهرک حداقل انتظار است که ثبت اسناد، ارتش و راه و شهرسازی باید سریعا در این خصوص اقدام کنند.

مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه به تشریح مشکلات ایجاد شده پرداخت و گفت: زمین های واگذار شده اوقافی بوده و به بعد از تفکیک بخشی هم در اختیار پروژه مسکن مهر قرار گرفته است که بر اساس پیگیری صورت گرفته این اراضی به دلیل اینکه جزء منابع طبیعی بوده به راه و شهرسازی انتقال یافته که براساس دستور استاندار کرمانشاه این موضوع برای سند عرصه مالکین توسط راه و شهرسازی و ارتش حل می شود و اسناد صادر می شود.



اوقات شرعی
آب و هوا