+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

پیگیر موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان خواهیم بود

استاندار کرمانشاه گفت:: پیگیر موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان خواهیم بود و در صورتی که بتوانیم در این زمینه اقدام‌خواهیم کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در دیدار با کانون بازنشستگان كه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهارداشت: باید بتوانیم از تجربه های گرانبهای بازنشستگان در راستای پیشرفت کرمانشاه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید در جامعه به سمتی برویم که انسان های با تجربه جوانان را هدایت کنند، افزود: یکی از دلایل کندی سرعت پیشرفت کشور استفاده نکردن از تجربیات پیشکسوتان و دانش آنان است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اگر مدیران نتوانند از ظرفیت های بازنشستگان استفاده کنند بدون شک با مشکلات مدیریتی روبه رو خواهند شد.

مهندس بازوند با بیان اینکه بازنشستگان اتاق فکر بسیار خوبی برای استان و مدیران استانی هستند که باید به خوبی از انها استفاده کرد، اعلام کرد: به زودی مشکلات بازنشستگان در شورای اداری مطرح و برای حل بخشی از این مشکلات چاره اندیشی می شود.

وی تصريح کرد: پیگیر‌ موضوع هستیم تا مرکزی تحت عنوان خانه امید در منطقه شمال شهر کرمانشاه ایجاد شود و بازنشستگان بتوانند از ان استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین موضوع پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان‌ را پیگری می کنیم تا بتوانیم به بازنشستگان کرمانشاه این تسهیلات را اعطا کنیم.

استاندار كرمانشاه با اشاره به ظرفیت و تجربیات بازنشستگان گفت: مدیران استانی باید از بازنشستگان به عنوان اتاق فکر در کنار خود استفاده کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا