+ 0 -
ADA



پیام تبریک استاندار کرمانشاه به مناسبت روز مجلس


استاندار کرمانشاه در پیامی روز مجلس را به مردم شریف استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ مشروح پیام بهمن امیری مقدم بدین شرح است:

خانه ملت یکی از نمادهای بارز مردم سالاری و جایگاه والای نظر و رای ملت در انتخاب سرنوشت و آینده کشور و مشارکت در تصمیم گیری های کلان کشور است. بر این اساس پیگیری دغدغه ها و مطالبات مردم در مجلس شورای اسلامی یک امر قطعی و بدیهی است که باید از سوی وکلای آنان در مجلس پیگیری شود.

در این میان تعامل و هم افزایی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و قوه مجریه در کنار پایبندی به اصل تفکیک قوا می تواند گرهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

روز ۱۰ آذر ماه، سالروز شهادت مجتهد شجاع، شخصیت مجاهد و سیاستمدار متعهد آیت الله سید حسن مدرس به عنوان روز مجلس است. بی شک این نامگذاری، وظیفه و بار مسئولیت نمایندگان محترم مجلس را بسیار سنگین و حساس ساخته و در عین حال یک الگوی کم نظیر از نماینده مردمی را پیش روی چشم همگان گذاشته که توجه عملی به آن مجلس را به جایگاهی می رساند که به فرموده امام راحل(ره) "راس امور" است.

اینجانب روز مجلس را به نمایندگان شریف استان در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سایه همدلی و همکاری مجمع نمایندگان استان و استانداری، شاهد رفع مشکلات و محرومیت های انباشت شده استان که محصول غفلت و سهل انگاری بوده است، باشیم و فصل شکوفایی و رونق در کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی در دولت مردمی سیزدهم فرا برسد.

 

                                                                                                                                                                                  بهمن امیری مقدم

                                                                                                                                                                                  استاندار کرمانشاه



اوقات شرعی
آب و هوا