+ 0 -
ADA



پيگيري پروژه هاي بزرگ اقتصادي استان در سفر كاري مهندس بازوند به تهران


مهندس بازوند - استاندار کرمانشاه- در سفر کاری روز گذشته (دوشنبه ۲۴مهر۹۶) به تهران به پيگيري پروژه هاي بزرگ اقتصادي استان شامل پالایشگاه آناهیتا، کاغذ غرب، کاغذ بیستون و اسید سیتریک پرداخت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين المللي استانداري كرمانشاه مهندس بازوند در اين سفر كاري ابتدا در گردهمایی دست اندرکاران مراسم راهپیمایی اربعین که با حضور وزیر کشور برگزار شد، شرکت كرد. اين گردهمايي به منظور تبيين آخرين اقدامات و برنامه هاي انجام شده توسط ستاد مركزي اربعين حسيني و ستادهاي استاني براي برگزاري مراسم امسال در وزارت كشور برگزار گردید.

در اين گردهمايي علاوه بر وزير كشور ساير مسئولان مرتبط با حوزه اربعين و عضو ستاد مرکزی اربعین از جمله برخی استانداران حضور داشتند.

 پس از این مراسم، استاندار کرمانشاه در جلسه ای با حضور مرتضی لطفی مديرعامل شستا برگزار کرد که در این جلسه، مباحث اقتصادی استان مورد بحث قرار گرفت و پيرامون چهار طرح بزرگ اقتصادی کرمانشاه شامل پالایشگاه آناهیتا، کاغذ غرب، کاغذ بیستون و اسید سیتریک به بحث و گفتگو پرداخته شد.

 مهندس بازوند همچنین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با موضوع پروژه های آب در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور نوبخت رییس سازمان و پورمحمدی معاون سازمان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد، حضور یافت. گفتنی است در این جلسه پروژه های آب با محوریت اقتصاد مقاومتی در استان های مرزی مورد بحث قرار گرفت.


#هیچکس_تماشاچی_نباشد


🔵 روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه



اوقات شرعی
آب و هوا