+ 0 -
ADA



پيام تقدير دكتر رازاني از مشاركت گسترده مردم در انتخابات

استاندار كرمانشاه به مناسبت مشاركت و حضور گسترده مردم در انتخابات پيام تقدير و تشكري صادر كرد.

به گزارش واحد خبر و روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ متن اين پيام بدين شرح است:

بسمه تعالي

 

حضور پرشور توام با شعور و احساس وظيفه ملت بزرگ ايران در ادوار مختلف انتخابات و بويژه انتخابات رياست جهموري بارزترين جلوه ي مردمسالاري در نظام جمهوري اسلامي ايران و راهكار اساسي و ماندگار تحقق مشروعيت بخشي اين نظام مقدس است.

   بدون ترديد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جهموري از اهميت، حساسيت و حال و هواي ويژه اي برخوردار، و جلوه آشكاري از تشخيص سياسي ، دور انديشي و حركت هموطنان عزيزمان در راستاي تحقق مردمسالاري و جامعه مدني مبتني بر عقلانيت مي باشد. مردم شرافتنمد و مو قعيت شناس استان كرمانشاه با مشاركت هفتاد و دو درصدي خود، حضور شايسته و جاوداني در اين زمینه از خود نشان دادند و با مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، نقش مهمی برای تحقق مردمسالاری دینی و ترسیم سرنوشت مطلوب برای آینده کشور و استان ایفا نمودند.

بدین وسیله از عموم مردم سرافراز استان كرمانشاه اعم از تشیع ، تسنن و اهل حق، ایلات و طوایف، کشاورزان،كارگران، روستاییان ، صنعتگران، بازرگانان، زنان و مردان، جوانان، دانشجويان و ‌دیگر آحاد و اقشار جامعه بويژه علماي بزرگ اهل تشيع و تسنن، بزرگان و سادات شريف جامعه اهل حق، اساتيد دانشگاه و فرهنگيان عزيز و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات که با اعتماد مجدد به دولت تدبیر و‌امید،  همچون همیشه با شور و اشتیاق، دلبستگی عمیق خود را به دستاوردهای ارواح طیبه شهداء و امام شهدا نشان دادند، کمال تقدیر و تشکر خود را ابراز می نمایم.

به یقین رییس جمهور محبوب و منتخب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی نیز با  توجه ویژه به مردمان این دیار دلاورپرور، همچون گذشته عنایت خاص خود را برای تداوم حرکت استان کرمانشاه در مسیر توسعه خواهند داشت.

  بدیهی است مجموعه مدیریتی موجود‌ استان خود را مدیون‌ و ‌وامدار بزرگواری مردم شریف استان دانسته و تمام‌ تلاش خود را برای توسعه و‌ حل مشکلات استان و حرکت در مسیر تحقق آرمانها و وعده های دولت محبوب تدبیر و امید به کار خواهیم بست.

 

                                                                                                                        و من الله التوفیق

                                                                                                                          اسداله رازاني

                                                                                                                         استاندار كرمانشاه



اوقات شرعی
آب و هوا