+ 0 -
ADA



پيام تبريك استاندار كرمانشاه به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي


مهندس بازوند استانداركرمانشاه در پيامي روز ارتباطات و روابط عمومي را به كليه تلاشگران و فعالان عرصه اطلاع رساني و ارتباطات تبريك گفت.

در متن اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

امروزه نقش پويا و مؤثر روابط عمومي در تنوير افكار عمومي، اطلاع رساني به موقع، پاسخگويي و همكاري و تعامل سازنده با رسانه ها سبب ايجاد همبستگي اجتماعي، تقويت ارتباطات درون و برون سازماني و تجميع ظرفيت ها، امكانات و منابع براي دستيابي به تقاهم قوي با مردم شده است به گونه­اي كه فعالان اين عرصه با مشاركت در فرآيندهاي تصميم سازي و تصميم گيري ضمن تسهيل فرآيندها، با كارآمدي و پويايي در ساز وكاري مشخص زمينه دريافت خواسته ­ها و انتظارات مخاطبين را فراهم و با افكار سنجي و تحليل مناسب، مشاور امين و بازوي توانمند مديران هستند.

بي شك حضور نيروي انساني توانمند، شايسته، متعهد و متخصص و داراي مهارت هاي لازم در روابط عمومي­ها سبب ترويج گفتمان تفاهم محور و توسعه آفرين در بين مخاطبين سازمان مي شود. تلاشگران اين حوزه با شناخت و درك متقابل در فرآيندي با محوريت اعتماد زايي و اميد آفريني ضمن برقراري ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع رساني و آگاهي بخشي به وظايف مديريتي خود نيز در قالب هنر مردم داري و برپايه اصول اخلاقي و رسالت حرفه اي عمل مي كنند و بر اين اساس پيش قراول پويايي هر سازمان روابط عمومي است.

اينك ضمن تبريك فرارسيدن روزجهاني ارتباطات و روابط عمومي بر خود لازم مي دانم از تلاش هاي خالصانه و و بيدريغ كليه فعالان عرصه اطلاع رساني و ارتباطات صميمانه تشكر و قدرداني نمايم و ايفاي نقش موثر شما عزيزان در مقابله و مبارزه با بيماري كرونا و همراهي با مدافعان و ايثارگران سلامت را ارج نَهم. اميدوارم در سال جهش توليد با عنايت خداوند متعال و همراهي، همدلي، حمايت و پشتيباني تمامي تلاشگران عرصه اطلاع رساني و ارتباطات و مردم فهيم و شريف استان روند بهبود شاخص­هاي كمي و كيفي توسعه اي با شتاب بيشتري تداوم و با بالندگي و شكوفايي بيش از پيش اين ديار را در پرتوي نظام مقدس اسلامي شاهد باشيم.

سربلند، پايدار و منصور باشيد.

بازوند

استاندار كرمانشاه

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا