+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

پروژه قوطی سازی سینا هدیه ماندگار رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه است / قوطی سازی سینا تبلور عینی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است


استاندار گفت: پروژه عظیم قوطی‌سازی سینا هدیه ماندگار رهبر معظم انقلاب به ۱۰ هزار خانواده شهید استان کرمانشاه، مردم انقلابی و متدین این دیار است و به عنوان خادم این مردم از لطف ویژه ایشان تشکر می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در آیین بهره‌داری از کارخانه قوطی سازی سینا، بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری صنعتی در غرب کشور که با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور، معاون وزیر صمت، معاون وزیر کار و مدیر هلدینگ صنایع غذایی سینا برگزار شد؛ اظهار داشت: بنیاد مستضعفان توانست این پروژه بزرگ و بسیار پیچیده را که هدیه سفر رهبر معظم انقلاب است را با یک مدیریت جهادی به سرانجام برساند.

 

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: زمانی که مهندس فتاح مدیریت بنیاد مستضعفان را عهده دار شدند؛ در سفر به کرمانشاه عنوان کردند؛ در این شرایط تحریم ظالمانه، ما به اتکای همین جوانان توانمند کرمانشاهی اینکار را انجام می‌دهیم و این رویکرد نشان از اعتماد به نفس بالا و باور به توان داخلی است.

 

وی این پروژه را مصداق عینی جهش تولید و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: کارخانه عظیم قوطی سازی سینا با بهره گیری از نیروهای داخلی، توان بومی و در قالب یک طرح دانش بنیان و برخوردار از تکنولوژی بسیار بالا به ثمر رسید.

 

مدیر ارشد استان یادآور شد: این پروژه بزرگ و ماندگار در شرایط دشوار تحریم های ظالمانه، بحران کرونا و جنگ همه جانبه اقتصادی و با تکیه بر توان داخلی بهره برداری رسید و نماد اقتصاد مقاومتی است.

 

وی گفت: امروز یک روز بسیار خوب و ماندگار برای کرمانشاه است روزی که کرمانشاه به جوانان توانمندش افتخار کرد و بالید.

 

استاندار کرمانشاه افزود: این جوانان رویش تازه ای از ۱۰ هزار شهید سرفراز استان کرمانشاه در دوران جنگ هستند که ۸ سال در برابر دشمن سینه سپر کردند تا گزندی به کشور نرسد.

 

وی افزود: این حماسه آفرینی ها نشان داد به تعبیر زیبا و ماندگار رهبر معظم انقلاب، کرمانشاه به راستی سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است.



اوقات شرعی
آب و هوا